mijn DB 7020 dood?...

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
Ik krijg mijn DB 7020 niet meer aan de praat....en op de display blijft hij staan op DREAM MULTIMEDIA DM 7020...en dat is alles....Wat zou ik kunnen doen?.....
1000 X thanks

Je zou verschillende dingen kunnen doen.

Een tijdje de stekker eruit en opnieuw aanzetten.

Kijken of je hem kunt bereiken met Flaswizzard, en dan eventueel je back-up erin draaien...

Of je hangt hem aan de nullmodem, en zet er een nieuwe image in met dreamup, wel eerst een flasherase doen.

Ik zou gewoon eens de veiligste methode proberen die normaliter ook altijd werkt en dat is dus middels netwerkkabel + seriele nullmodemkabel en DreamUp.
Daarmee moet je altijd verbinding krijgen, is het niet via het netwerk dan wel via de nullmodemkabel (doet ie automatisch). En dan kun je in elk geval nog een image erop krijgen.

Lukt het zelfs niet meer via de seriele nullmodemkabel dan is er kans dat je flash de geest heeft gegeven, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

freggel1;167809 zei:
Je zou verschillende dingen kunnen doen.

Een tijdje de stekker eruit en opnieuw aanzetten.

Kijken of je hem kunt bereiken met Flaswizzard, en dan eventueel je back-up erin draaien...

Of je hangt hem aan de nullmodem, en zet er een nieuwe image in met dreamup, wel eerst een flasherase doen.

Hoi freggle, goed en wel maar daarvoor heb ik zijn IP-adres nodig en dat ken ik niet meer en kan het ook dus niet zoeken, want hij gaat niet open.....en dan?....
1000 X thanks

Als je het ip niet meer weet doe je dat andere wat al aangegeven was, je neemt de seriele nullmodemkabel en gebruikt DreamUp.
Gaat wel een stuk langzamer maar dan heb je geen ip nodig en het werkt ook.

Chrisjan;167852 zei:
IP-adres nodig en dat ken ik niet meer en kan het ook dus niet zoeken,

@Chrisjan, misschien voor jou dus even een tip, als je bepaalde instellingen moet doen, zorg dat je dit opschrijft in een memo!

Dan kun je er altijd op terug komen, als iets niet meer loopt...

freggel1;167883 zei:
@Chrisjan, misschien voor jou dus even een tip, als je bepaalde instellingen moet doen, zorg dat je dit opschrijft in een memo!

Dan kun je er altijd op terug komen, als iets niet meer loopt...

Thanks!!!!!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan