Mijn gebeden zijn aanhoord

T

tweety

Dubbel probleem voor Versatel met voetbal via adsl

Vrijdag 2 september 2005, 15:26 - Terwijl voetbalfans via een internetomweg gratis voetbal kunnen kijken, kampt Versatel met een landelijke tv-storing voor zijn 20 Mbit-abonnees.

5 reacties Door Laurens Verhagen
Op diverse fora van voetbalfans wordt momenteel informatie uitgewisseld hoe via p2p-diensten als PPLive.com gratis voetbal kan worden gekeken. Ook sites als Cybersky-tv.net en Football4less.com worden in dit kader genoemd. Ajax- en Feyenoord-fans zouden het afgelopen weekend al op deze manier gratis naar uit China of Japan afkomstige livebeelden van hun clubs hebben kunnen kijken.

Versatel kan hierdoor ernstig in verlegenheid worden gebracht, omdat dit telecombedrijf de rechten voor de livewedstrijden bezit. Het heeft hiervoor ruim dertig miljoen betaald. De wedstrijden worden aan de man gebracht in combinatie met snelle adsl-verbindingen.

Tot overmaat van ramp gaat het hiermee niet van een leien dakje. Na aanloopproblemen is het nu een landelijke storing waar de telco mee te kampen heeft. Het is nog niet duidelijk wanneer deze zal zijn verholpen. Inwoners van de regio Breda zijn sinds vorige week al verstoken van internet en voetbal. "Ik heb hierdoor Ajax-Feyenoord moeten missen", zo zegt een van de gedupeerden tegenover Webwereld. "Maar we krijgen geen compensatie, want volgens Versatel is voetbal een gratis dienst."

Versatel is onbereikbaar voor commentaar.

BronWebwereld
ZIet er ook weer positief uit,gratis de eredivisie via de computer,ja de toekomst

.
http://www5.pplive.com/english/

Ik vond dat ik dit ook met jullie hier op dit forum moet delen,daar het weer een gigantische stap is.
Ik heb het progje uitgeprobeerd,en moet zeggen het overtreft alle verwachtingen.Ik zit full screen de film robots te kijken in een zeer goede beeld kwaliteit,in de orginele taal chinese ondertitels.
Verder kan ik zeggen dat de zenderlijst bestaat uit zenders die we graag zien en in geen enkel ander progje nog ben tegen gekomen.Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben.

Have fun groetjes tweety
En dit is niet illegaal,in elk geval nu nog niet.

Ik had het al gelezen bij Huts @Tweety, mooi dat je het hier ook meld. ;)

Maar ff een vraagje, in de regio Breda heel de week geen internet?

Is volgens mij mijn regio, en ik heb hier geen problemen gehad hoor, of hang ik aan regio Roosendaal, zit er namelijk precies tussen, maar ik heb hier geen klachten gehoord of gehad.

Dat gaat niet over internet ,maar het feit dat versatel daar de voetbal niet kon uitzenden.

Robots is afgelopen en nu zit monster inlaw te kijken.
full screen zonder haperingen goed beeld ,super geluid.
Het is echt een geweldig proggie,en ik waardeer hem nu al als de nr 1 prog van het jaar 2005.

Het is werkelijk verbazend wekkend, wat dat kleine proggie doet.
Werkt 100% en behoorlijk veel aanbod ook.
Beeldkwaliteit is zondermeer goed.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan