mijn pc val nu en dan wel eens uit!!

X

Xando

mijn pc val nu en dan wel eens uit!!

nu onder vondt ik naar nader onderzoek . dat het probleem zich waarschijnlijk voor doet in het Registry bestanden en met verder zoeken ben ik tot conclusie gekomen dat het probleem verholpen kan worden met un simpel programmatje genoemt als ( Registry Genius ) heb immer deze gedownload full versie met key etc, maar tot heden is deze probleem echt niet verholpen , 2e optie onder vondt ik het 2e probleem dat het evetueel aan MSN MENSSENGER 8.0 kon liggen heb immer met expermiteren onder vonden dat het daar ook niet aan ligt , heb met dll fixer's geprobeerd en met Registry Repairs en dat helpt ook niet ,

wie zou zo vriendelijk kunne zijn om mij te kunne vertellen wat het wel kan zijn en hoe ik dat probleem op un Deskundige wijze het probleem kan verhelpen , want ik ben echter niet verplan om mijn pc naar ieder 3 of 4 dagen op nieuw te installeeren

ik hoop dat mijn vraag zo spoedig mogenlijk Beantwoord zul worden

met vriendelijke groeten Xando

Wat gebeurt er precies? Valt hij gewoon helemaal uit of komt er eerst nog een blauw scherm met die cijfertjes?

Als hij gewoon helemaal knap uitvalt zou het ook wel eens op een temperatuur of voedingprobleem kunnen wijzen.

heb hier pas hetzelfde gehad pc ging regelmatig plots vanzelf uit en starte vanzelf weer op met de melding windows is hersteld van een ernstige fout na het raad plegen van microsoft link die bij de foutmelding stond er dat het aan de video kaart drivers lag ik heb geprobeert de drivers te updaten maar dat waren al de nieuwste???
Hierop heb ik alle programma's afgesloten ook de meeste die op de achtergrond draaien en een internet verbinding zouden kunnen gebruiken voor update's temperatuur monitor aangezet enz enz.het probleem bleef
Ben toen maar eens verder gaan zoeken en tot mijn verbazing bleek er toch nog ergens een internet verbinding aanwezig dit heb ik bekeken bij uitvoeren /cmd endan in het dos scherm netstat -an getypt hier kreeg ik een ip adres te zien wat actief was .
Vervolgens heb ik in het dos scherm tracert gevolgd door het ip adres getypt het bleek om een draadloze netwerk verbinding van een universiteit in amerika te gaan ik heb dit adres 4x gepingt en na opnieuw netstat gedaan te hebben was de verbinding weg
hierna heb ik ook geen last meer gehad van het uitvallen van mijn pc TOEVAL???

Hallo ,

Lijkt op een defecte geheugen module .
Draai eens het progje memtest op je computer en kijk wat deze aan evt problemen aangeeft.

Moi Brombeer.

nee het is geen defect geheugen . maar gewoon puur fout in de Register bestanden .

groetjes erwin

ja hij valt gewoon uit . krijg totaal helemaal niks van blauwescherme of dergelijks gewoon BOEM start ie nieuw op dus!!! :S

groetjes Erwin

Black Tiger;174816 zei:
Wat gebeurt er precies? Valt hij gewoon helemaal uit of komt er eerst nog een blauw scherm met die cijfertjes?

Als hij gewoon helemaal knap uitvalt zou het ook wel eens op een temperatuur of voedingprobleem kunnen wijzen.

Nou, dat vind ik knap dat je 100% zeker weet dat het de registry is, maar niet waar het dan zit!
Je zegt zelfs dat diverse registry-tools niets opleveren!
Zoek dan maar eens door regedit te openen (de windows registry editor).
Daarin kun je elke key, waarde, en setting met de hand zelf veranderen.
Een ander tooltje is bv Registry Workshop wat je wel ergens kunt vinden.
Zelf doe ik de registry nog altijd schoon maken met de oude vertrouwde RegCleaner. Die werkt perfect.

Maar ik denk eerder dat je een of andere vette worm ofzo te pakken hebt!
Eens een virus/worm/trojan/anti-spy scan doen, zou ik zeggen.
Zelfs in bv de AVG (free) anti-spyware zit een registry scan.

Grtz.

ik denk wel zeker te weten dat er een virusje/trojaan op je pc zit, kijk eens op dit forum http://nucia.nl/forum/ die zijn echt in staat om je probleem op te lossen, heb er zelf geweldige ervaringen mee

Ik kom straks toch langs als het goed is, dan installeren we eens die temperatuur software, dit is echt geen registry fout.

mijn computer deed dit ook. volgens mijn leverancier is dit bijna altijd een kwestie van de voeding. na er een nieuwe voeding ingezet te hebben was het inderdaad over bij mij. later kwam ik er achter dat het niet zozeer een kapotte voeding was maar dat de oude voeding de vetilator aan de kant had zitten waar ook die van de proccesor zit en deze elkaar dus tegen werkte en de temperatuur dus te hoog werd.

gr blokker

Het bleek een combinatie te zijn van spyware en een registerfout. Lijkt nu weer opgelost.

ja percies probleem opgelost

het was gewoon SPYWARE EN Registry fout!

ik maakt me al ernstige zorgen dat dus SOFTWARE OF HARDWARE problemen te hebben maar gelukkig was het dat niet

Raad ieder aan om zijn of haar pc GOED te contreleren op SPYWARE en Registry bestand te onder houden,

Groetjes xando

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan