Mijn site is weer up-to-date

P

patrick z

Hoi allemaal,

Na een paar maand van rust dan toch maar weer begonnen met het updaten van de site voor DREAMBOX en HUMAX.
Zag namelijk dat er nog steeds elke dag een 40a70 bezoekers waren op een site die sinds 13april niet meer bijgewerkt was.
Maar bij deze dan...
Zal in de toekomst weer zoveel mogelijk er aan werken en een ieder die nog suggesties en ideeen heeft om er nog meer op te zetten moet maar ff mailen via de site door op de envelop te klikken.
Weet niet Duck of dit nog wel mocht maar anders verwijder de threat maar gewoon.

URL is nog altijd hetzelfde en zal hem ook ff weer bij duck onder mijn naam zetten

Gr,

Helemaal top Patrick!
Ga zo door.

Hey Patrick,, ook weer terug,, link werkt ook nog steeds bij mij zie ik dus die hoef ik niet te updaten :)

Hallo Patrick

Ziet er nog steeds goed uit.
Kwam er inderdaad wel eens kijken.
groetjes
Hummaxboy ( uut Grunn )

@patrick z
ik was dagelijks op jou site ook dat liedje is te gek
ik vond het jammer dat de boel de boel bleef
maar dat zal wel een oorzaak hebben gehad
ik vind het tof dat je weer tijd gaat maken voor ons
ik ga gelijk kijken
groetjes en bedankt dalton

Als het de site is onder je wwwknopje, ziet het er nogal rommelig uit. Ik weet niet of je 'em voor een specifieke browser hebt gebouwd. Zo ja, dan is dat waarschijnlijk het probleem.

Kijk eens naar de letter groottes. Zorg dat die wat meer gelijk gehouden worden. En vermijd die koeiegrote vette teksten. Als ik dat nodig heb, vergroot ik de letters zelf wel met m'n browser, of koop ik een brailleplank.

Verder ben ik op zoek naar de toegevoegde waarde. Maar die kan je me denk ik zelf nog wel even vertellen. Het is leuker daar wat meer aandacht aan te gaan besteden. En de standaard bladvulling wat meer naar de achtergrond te brengen

Originally posted by Kerstkonijn
Als het de site is onder je wwwknopje, ziet het er nogal rommelig uit. Ik weet niet of je 'em voor een specifieke browser hebt gebouwd. Zo ja, dan is dat waarschijnlijk het probleem.

Kijk eens naar de letter groottes. Zorg dat die wat meer gelijk gehouden worden. En vermijd die koeiegrote vette teksten. Als ik dat nodig heb, vergroot ik de letters zelf wel met m'n browser, of koop ik een brailleplank.

Hehehehehehehe,ja ik zie dat zelf hier niet meer omdat ik een 19"TFT heb die op een resolutie van 1280X1200 is ingesteld.
Alles is dan natuurlijk zeer overzichtelijk.
Maar zal vandaag of morgen wel ff bij iemand kijken die een "gewone" monitor heeft om te kijken hoe het lijkt.
Maar inderdaad heb ik hem gebouwd op mijn beeldscherm en is alles dus perfect en overzichtelijk te zien.
Maar bedankt voor de tip,zal ff kijken hoe ik dat oplos......

Gr,

Originally posted by patrick z
Hehehehehehehe,ja ik zie dat zelf hier niet meer omdat ik een 19"TFT heb die op een resolutie van 1280X1200 is ingesteld.
Alles is dan natuurlijk zeer overzichtelijk.
Maar zal vandaag of morgen wel ff bij iemand kijken die een "gewone" monitor heeft om te kijken hoe het lijkt.
Maar inderdaad heb ik hem gebouwd op mijn beeldscherm en is alles dus perfect en overzichtelijk te zien.
Maar bedankt voor de tip,zal ff kijken hoe ik dat oplos......

Gr,

Nou KerstKonijn,ik heb ff gecheckt vanmiddag maar kan niets onoverzichtelijks waarnemen op een gewone monitor met een resolutie van 1024X768(17"monitor)
Alle letters zijn even groot en de tabellen staan allemaal netjes onder elkaar zoals ik het heb bedoeld.
Enige wat inderdaad niet naast elkaar staat bij deze resolutie zijn de bovenste drie woorden op de pagina :dreambox,humax en de postbus.
Weet dus niet helemaal goed wat je bedoeld maar laat het me maar ff weten desnoods via de mail.

Gr,

Het meest voor de hand liggende vraagje: Met welke browsers heb je allemaal getest?

En probeer een oplossing te vinden dat de pagina niet op een vaste schermresolutie gebaseerd is, maar dynamisch. Iets lastiger, maar wel heel leuk als het lukt. ;)

Nou het is goed te lezen,je heb er geen bril voor nodig.
Kerstkonijn geloof dat je nog meer wortels moet eten.
Hahahaha.

Zelfs zonder bril nog prima te lezen de muziek doet me terug denken aan jaren geleden ehhhh Atentie 3 sq3 dit is vanaf Rotterdam ...... ik ga zo is luiteren over band tussen de 100 en de 108 in zuidwestelijke richting dit alles na 5 seconden overplug tijd ;-)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan