MM -> Dragon

S

Silent Client

Er wordt beloofd dat volgende week de 1.05 uitkomt voor de dragon inclusief fullX en FreeX. Op deze manier hopen ze weer meer van deze modules te verkopen.

Echter het is met de dumpfile en de cas 2 mogelijk om van je MM een dragon te maken, dus waarschijnlijk wachten ze nog even met de release.

De dumpfile kan je vinden bij Tony

Ik heb de dumpfile in mijn Magic gestopt en idd het werkt!
Echter is het nu een dragon module versie 1.0
( Menu is gelijk aan een matrix reloaded, zoals de edit caskey en alle idents zoals Nagra 4101 en 4901 en ...... )

Ik heb ook de sofware om er een 1.4 van te maken, maar hoe krijg ik die er nu in.,

Als ik goed lees moet ik met het programma Dragonload een kaart programeren. Deze kaart wordt netals bij een MR uitgelezen in de module en klaar, firmware overgezet van kaart naar module!

Ik heb natuurlijk niet de benodigde dragon loader card!!!

Kan dit met een andere kaart zoals een Fun?

Natuurlijk heb ik dit al geprobeerd, maar het lukte niet eens om verbinding te krijgen!!!

Is er iemand die meer weet over het programeren van de module?

Schijnbaar is het een fake file met alleen de header aangepast.
Bij Satdudez heeft de poster van deze files een gigantische ban gekregen.

Lollig doen is anders.

De Dragon module heeft een totaal andere hardware inside dus is het onmoglijk van welke bestaande module dan ook een Dragon te fabrieken.

Ja het is idd waar, hij is toch fake.
Nu maar weer kijken of ik de "Dragon" Cam, terug kan zetten naar een Magic Module.

Gisteravond ook geprobeert het was inderdaad een dragon 1.0 daarna heb ik de boel weer snel terug gezet naar mm je moet wel eerst erasen de boel en dan de dreamload schrijven dan de xlink en dan is je mm weer klaar voor gebruik....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan