MM module van nieuwe software via PCMCIA

S

swarfega

ik probeer om mijn MM van nieuw software te voorzien via mijn PCMCIA slot van mijn laptop.
Als ik mijn MM er in doe dan zie XP nieuwe hardware gevonden.
PCMCIA MTD-002 maar kan software voor nieuwe hardware niet vinden,mogelijk werk nieuwhardware niet goed.

en dat klopt want de loader zie de modele niet in de pcmciaslot zitten.

wie weet raad?

En wat wil je op een MM zetten dan met de laptop?

De enigste manier om er een andere penta of tetra op te zetten is serieel met een magicprogger andere manieren bestaan niet ja met een cas interface kan het maar dan ben je nog duurder uit.

GR

Ja daar worden we nog niets wijzer van nieuwe emu wat bedoel je en wat staat er nu op de MM.

GR

er staat nu een emu op van RichardF en ik wil hem weer naar en penta opzetten

Daar heb je dus een Magic programmer voor nodig.
Dat is een los bordje die dmv een 1 : 1 kabel contact maakt met de module en de computer.
In het PMCIA slot gaat dat dus niet lukken.

Een magic programmer kost ongeveer 15 euro.

Volgens mij klopt het niet helemaal die emu van Richard F krijg je er af met een cas interface 1 of 2 maakt niet uit.

Dus iemand zoeken met een cas hierbij heb je aan je laptop niets want hij moet eerst gewist worden erasen, daarna kan je met de cas een nieuwe versie er opzetten.

De laptop is alleen te gebruiken om een MR te upgraden met een UPD file maar dan moet je wel eerst de juiste driver installeren en daarna doet de helft van de lappies het nog niet, als er een texas instrument PCMCIA in zit kan je het vergeten.

GR

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan