Mm/mr

M

musli

Mannen &vrouwen natuurlijk ook.,ik heb nu de MM met penta 1.11 ,deze werkt prima met de c+kaart en in het bijzonder discovery en natioal geo, omdat deze tot nu toe s2 zijn ,en het schakelen van mijn orginele uhhh conax kaart naar de c+ kaart geeft met de MM geen enkel probleem.
Maar nu wil ik mijn M M WEER ombouwen naar M R 1.08 is dit een voordeel.
Ik heb dit ding al eens omgebouwd naar een M R 1.07 maar slecht schakelen in de module naar discovery dus de s2 kanalen en de rest ,oeps sorry,mijn mosc conax kaart fun special 6.1 edition(een echt hele speciale versie)
Dus mijn vraag hoe is deze versie (mr1.08)met :
a; blokken
B;met de c+kaart

Ik heb mijn omgebouwde MM (laten doen) naar MR voorzien van MR 108 en heb geen centje spijt.

Werkt in mijn Xtreme UCI6400 perfect.

Maarrrrrrr het lijkt me verstandiger dat je die "ombouw" doet in plaats van afgaan op een goedbedoelde advies.

Stand van zaken met de matrix 1080

1 af en toe een freeze als de module samenwerkt met de aston 1.05 en originele kaart.
2 mr en mm met originelekaart gaat prima.
3 mr schakelt zonder kaart razend snel
4 diverse providers autoupdate
5 mr met titatovenaar kan je de prachtige noorse en zweedse wouden bekijken..
6 tot nu toe nog geen grote fouten ontdekt alleen dat de originelekaart niet werkt in de mr 1080 als daar de c+ keys nog inzitten die moet je der even uithalen..
kortom ik hoop dat je nu je vraag zelf kan beantwoorden..

Maar nu het volgende:
humax 5400z
MM omgebouwd naar mr 1.08, was en is geen probleem
Wat wel een probleem is dat als ik mijn orginele c+kaart nu in de module prop er met geen mogellijkheid naar discovery en nat geo te kijken is, doen het gewoon niet meer, je weet wel service is not runing or scrambled
decoder uit op discov dan weer aan wil wel eens helpen maar nada
zou of is er een oplossing voor dit probleem??
ja ik weet wel een aston of ??,maar dat is de bedoeling niet

6 tot nu toe nog geen grote fouten ontdekt alleen dat de originelekaart niet werkt in de mr 1080 als daar de c+ keys nog inzitten die moet je der even uithalen..
Na dit gedaan te hebben helemaal geen c+ meer dus de oude vertroude 6in1 er weer in
Heeft er misschien iemand nog een oplossing????

Je moet irdeto niet weghalen maar in de 1080 staan ook nog oude seca files van c+ met ident he

Ik heb die weggehaald en seca2 c+ draait perfect met de module....

Originally posted by pikkie
Je moet irdeto niet weghalen maar in de 1080 staan ook nog oude seca files van c+ met ident he

Ik heb die weggehaald en seca2 c+ draait perfect met de module....

Zou je mij kunnen zeggen hoe je de 0019 eruit kan halen,ik kan geen enkele editor vinden om een upd file aan te passen.

cheers john

ik denk dat jij de <mredit_v_1_9_1> nodig hebt hiermee kan je alles zelfs editen wat je ook maar wil veranderen
grtz roufa!

Helemaal correct klasgenootje lol

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan