MM naar MR via Laptop

O

oumda

MM naar MR via laptop

Hallo,

ik heb een vraagje is het mogelijk om van een MM een Mr te maken via de laptop ?

Ik zie jullie reactie graag tegemoet

oumda

Dat kan alleen met een Cas2 interface zover ik weet...

gr,
Ducom

voor de eerste keer mm naar mr heb jij echt een cas interface nodig met de laptop kan je alleen een updat maken
grtz roufa!

Beste Ducom en Zeddini

Bedankt voor jullie reactie op me vraag.
Ik heb wel een interface 2 maar het lukt me niet
ik denk dat het komt omdat het geen originele magic module is
er zit een blauwe sticker op met pmcia.
Ik heb het ook geprobeerd met de megeleverde J card maar ik
krijg geen contact.

Zijn er nog suggesties alvast bedankt groetjes oumda

ja maar ik denk dat het geen probleem is de originel magic module hier gaat alleen alles jij de penta 1.11 in wilt laaden
met de cas interface 2 moet wel lukken kijk alles goed na kabel goed aangesloten of de contact pinnetjes contact maken met de printplaat..etc
bij cas interface site een duidelijk uitleg voor how to do
grtz roufa!

Eerst de boel erasen foutmeldingen negeren eventueel. dan de mr software laden die je hebben wilt daarna moet je de mr xlink schrijven zonodig nog een keer herhalen......
Het is wel belangrijk dat de module herkent wordt heb je dat niet dan de module een aantal malen heen en weer bewegen en laten connecten op dat moment...

succes.....

Beste Heren,

Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, maar het wil maar niet lukken. Ik heb op de module Penta 1.09 en 1.11 en nu 1.20 gezet met met de Magic Programmer en dat is wel gelukt. Alleen met de cas interface 2 krijg ik geen contact dan krijg ik ''device not detected 1ffffffffff'' Wat ik raar vind is dat ik met de cas interface 2 wel een Magic+Matrix module wel heb kunne voorzien van software. Maar ik geef het nu op ik heb alle mogelijkheden geprobeerd met kaartje eronder, knijpers, kabels na gekeken, paar keer in en uit en de contac pinnetjes gelijk gemaakt maar niks wil lukken. Bedankt voor jullie reacties, misschien zou ik het bij een satboer moeten proberen.

(Als iemand in de buurt van Gouda me zou kunne helpen of het proberen hoor ik het graag)

Groertjes Oumda

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan