B
BiG_G
Wegens weinig geld en hoge prijzen ben ik langzaam mijn nieuwe systeem aan het bij elkaar sparen. Deeltje voor deeltje. Ik doe het in een volgorde van minst gevoelig naar meest gevoelig aan prijs onderhevig.
Ik ben begonnen met een nieuwe voeding, enkele maanden geleden. Daarna heb ik een videokaart aangeschaft. Ik speel geen spelletjes dus 128mb was voor mij een prima optie.
Nu bijna het duuste van het systeem, het MoBo.
Ik wil graag AMD64 gaan draaien op een 939 slot. Ik wil graag maximaal aan geheugen sloten voor de toekomst (4Gb? ) Ik wil graag SATA aansluitingen en JBOD raid mogelijkheden. Geluid boeit me nietzo, d'r kan toch geen enkel computer speakertje tegen mijn stereo op
Ik heb ogen op dit board: ASUS A8V Deluxe
Ervaringen en andere tips / moederborden zijn dus van harte welkom.
G
Ik ben begonnen met een nieuwe voeding, enkele maanden geleden. Daarna heb ik een videokaart aangeschaft. Ik speel geen spelletjes dus 128mb was voor mij een prima optie.
Nu bijna het duuste van het systeem, het MoBo.
Ik wil graag AMD64 gaan draaien op een 939 slot. Ik wil graag maximaal aan geheugen sloten voor de toekomst (4Gb? ) Ik wil graag SATA aansluitingen en JBOD raid mogelijkheden. Geluid boeit me nietzo, d'r kan toch geen enkel computer speakertje tegen mijn stereo op
Ik heb ogen op dit board: ASUS A8V Deluxe
Ervaringen en andere tips / moederborden zijn dus van harte welkom.
G