module keuse

H

hatz

welke module past het best bij een extreme re

aston of magic

kort maar duidelijk dacht ik.

gr hatz

aston aleen sace
mm zobeetje bijna alle
als het goed is werken ze biede in je ontvanger

Seca bedoel je toch h?,quark.Hatz kan ook nog voor een jokercam of een axas2+ kiezen of een magic of een gewone axas2, deze module's zijn allen 6/1 en bij de joker/ axas2+ is ook nog eens no-zap/ free-x-tv te zien.

Hallo,

Een Xtreme heeft een Ucas module aan boord en kan het best af zonder MM of Jokercam.
Gewoon Tetra 1.0 in de cam laden en een file van Jack op een Fun en er gaat een wereld voor je open.
Ik heb omdat ik hem toch al had er ook nog een Axas met Pemta 1.11 in zitten, maar die voegt er eigenlijk niets wezenlijks aan toe.
Free X tv is natuurlijk wel aardig, maar om voor dat ?ne kanaal nou een cam aan te schaffen .
Ik denk bovendien , dat als ze genoeg van die dingen hebben verkocht ze de huur van de kanalen op de Astra en Hotbird zullen opzeggen en daar zit je dan met je cammetje.

mvg Theo50

@Theo50

Welke wereld gaat er dan voor je open met Tetra ??
Ten opzichte van Penta bedoel ik dus!

Greetzzz.

Ik bedoelde, dat hij geen andere module zoals een Aston nodig heeft, omdat je met de ucas aan boord met Tetracrypt alle kanalen open gaan.
Ik gaf ook aan dat het verschil met Pentacrypt haast nihil is.
(Met uitzondering van TPS Crypt)
Bij de meeste Xtreme ontvangers geeft Tetra minder problemen.
En om alleen voor een xxx kanaal een jokercam vind ik een beetje zonde van de centen, omdat je niet weet hoelang die zender blijft uitzenden.
En met Anaal+ Nl+Frankrijk, Premierre Oostenrijk,Multivision 1/2/3,Ticket 6/ 7/8, Cinema1000 1/2,Palco X/Xl/ XXl,Canal18,Sexy Hott en de Portugese Play Boy die af en toe ook een duit in het zakje doet kon ik persoonlijk een heel eind!

Succes Theo50

tetra 1.0 hoe laat je die in de extreem en het gaat er mij om dat ik ook de seca kaart er in kan laten zitten dus twee kaarten tegelijk of is dat te veel gevraagt.

gr hatz

@sandokan
bedoelde ik inderdaad maar na een joint begonnen de letters wat te zweven

Ik wist niet dat xtreme een ucas was dus weer wat geleerd
je hebt penta tetra en gamma in verschillende versies dus welke het beste of lekkerste werkt zou je zelf kunnen proberen

De Ucas van de Xtreme kan je laden met de Magic Programmer.
Als je op de banner boven aan deze site klikt staat hij te koop voor 19 Euro.
De software en de uitleg hoe het moet kan je vinden bij Duwgati.
Je zal inderdaad het kaartje met zappen moeten omruilen, maar als dat te lastig is bij de banner boven aan deze site verkopen ze ook modules.

Succes Theo50

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan