Module

G

G_Errorz

Ik zou graag een nieuwe module willen aanschaffen aangezien dat er nu weinig te zien valt met mijn @SAT 9500S met Tetra1.0 draaibaarsysteem. (Fun card, masteraIII)
Wat is nou de beste optie? Magic Module, Matrix Revolutions, Matrix Reloaded, Dragon Module, X-CAM
Na het aanschaffen zo'n module moet ik ook een andere kaart kopen? Tita? Fun?
Wat zijn de ervaringen?

Cheers,

ik heb in mijn @9500 embedded penta 1.20 gezet en tita kaart erin ( d+ en sky)

daar naast een matrix reloaded met fun kaart. (mr 1100)

ned tps tv cabo polen enz

heb je wel cas progger nodig !

Bedank voor reply.
Ik heb een Magic progger. Ik neem aan dat ik Penta 1.20 hier mee kan inzetten. Is het dan mogelijk sky en d+ openen of moet ik speciaal een tita kaart aanschaffen?

groet,

Ja dat kan met de progger,, maar voor sly en D+ heb je dan echt een tita kaart nodig.

Stja,, wat denk ik,, ik denk niks meer,, je weet nooit wanneer er geen ondersteuning meer is voor een bepaalde cam.

Gebruik nu zelf de Matrix Reloaded en ben niet van pplan om nog een euro meer uit te gevenvoor nieuwe cams,, dan blijft het maar zwart.

Maar met de Mr en een tit kaart heb je nu alles wat er maar mogelijk is.

Jij kan trouwens je magic ook naar een Mr patchen met de Cas2,, heb je ook hetzelfde samen met een tit kaart.

Tja als je nu geld voor een een module wilt uitgeven zou ik op dit moment voor een Xcam(evt. met tita) kiezen. Sky en taquilla op Xcam i.c.m. conax op tita.

Ik zal dan maar beginnen met het bestellen van een tit kaart en het udpaten van de module.
bedankt voor de informatie jongens.

wie o wie in de buurt van Almere die deze apparaat voor mij kan patchen naar mr?

Ik heb de matrix eruit gegooid.Ik had vaak last van freezes op mijn topfield,nu met de Xcam heb ik geen enkele freeze meer gehad.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan