Moet je eens kijken bij lefdata!!!

En moet je ook eens kijken bij sat(for)all,en dan specifiek bij philips.

(4)

Groetjes van spit-rulez

Nee hoor ,dan heb je niks gemist,ja misschien alleen mijn topics,waarop ik al een beetje aangaf dat de weg verlegt is.
Het enigste wat de site gaf was info over cams en wat firmware voor cams.

@spririt
Is wel gelijk Lagos zijn vraag beantwoord toch!!!

en er gaan steeds meer leuke dingen bijkomen voor de OpenFirmware :) voor deze deco's

O.a loggers...

Spirit

Openfirmware is er al een tijdje hoor in polen hebben ze c*f** open staan op pioneer en plips...

En geloof me de andere weg komt..

2004 seca2 **** nagra irdeto conax jaar

This website is currently unavailable.

If you are the authorized contact for this website, an e-mail has been dispatched regarding this website. Please review this e-mail and reply using the preferred contact methods. If you have not received an e-mail regarding this account, please login to our Customer Care portal and submit a request for information to be resent. All account suspensions must be resolved through the Abuse Team and cannot be resolved via telephone or through Technical Support.

Thank you,

Nexpoint Technologies Inc.
http://www.nexpoint.net/

Je gaat gelijk krijgen Tweety....

Maar als het zover is, zijn we denk ik ook geen forum meer nodig.

2004 jaar van de sat!

GR Fred.

Nou ik noem het pas het jaar voor de sat als er dingen mogelijk worden die niet alleen voor secabakken bestemd zijn.:)

Werk? Niet met vieze woorden gooien hier he!!! :biggrin::biggrin::biggrin:

All account suspensions must be resolved through the Abuse Team and cannot be resolved via telephone or through Technical Support.

Thank you,

grtz roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan