Zegt een Duitser tegen een Amsterdamse barkeeper: "Wat is het stil vandaag." "Klopt," zegt de barkeeper. "Het is vandaag 4 mei. "Ja maar, het is zo stil, vind ik." "Klopt," zegt de barkeeper weer. "Ik zei je toch al dat het vandaag 4 mei is." "Maar waarom is het dan zo stil?" "Dan herdenken we de honderdduizenden doden van ons die tijdens de Tweede Wereldoorlog zijn gevallen." "Honderdduizenden doden? Man, bij ons zijn miljoenen doden gevallen." "Klopt," zegt de barkeeper; "maar dat vieren wij morgen."
Ik liep laatst tijdens mijn dagelijkse avondwandeling langs de rivier en ter hoogte van de chemische fabriek zag ik een man aan de overkant uit de rivier drinken. Dus ik schreeuw naar hem toe: ?Hey! Dat moet je niet doen! Dat water is hartstikke giftig daar!? Waarop die man zegt: ?Was sagen Sie?? Waarop ik terugschreeuw: ?MIT ZWEI HANDEN!!?
Een man en zijn vrouw lopen op de veemarkt. Ze komen bij de
stieren en bij de eerste stier staat een bord: "Deze stier heeft het
afgelopen jaar 50 dekkingen gedaan." De vrouw zegt tegen haar man: "Daar kun
jij nog wat van leren." Bij de volgende stier staat een bord: "Deze stier
heeft het afgelopen jaar 65 dekkingen gedaan." De vrouw zegt: "Dat is meer
dan 5x per maand, daar kun jij nog wat van leren. " Bij een volgende stier
staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 365 dekkingen gedaan. "
De mond van de vrouw valt open en ze zegt:
"365x in een jaar! DAAR kun jij nog wat van leren." Waa rop haar man
antwoordt: "Ga eens aan de eigenaar vragen of dat 365x met dezelfde koe
was..?"
George Bush bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk
bij. Een fotograaf maakt vo or een krant een foto in de varkensstal. Zegt
Bush : "schrijf nu niet onder die foto
: Bush met de varkens, of zo!!!! Volgende dag staat de foto in de krant van
bush tussen de varkens en eronder staat : George bush...derde van
links!!!!!!
Marokkaan Abdel komt binnen bij een baas van een groot bedrijf
en zegt: 'Ik hier werken willen!' De baas zegt "Das'
goed, je krijgt een knappe secretaresse,een groot bureau, chique firmawagen,
GSM, noem maar op..". Abdel: "jij zeker mij in de maling nemen???" Baas:
"Wie is er hier nu begonnen"?
Sinterklaas gaat cadeautjes leveren in Somali?. en Het valt
hem op dat de kindjes daar allemaal broodmager zijn.
Sinterklaas vraagt: "Waarom zijn al deze kindjes zo mager?"
Rode kruis-medewerker: "Dat komt omdat ze niet genoeg eten sinterklaas".
Sinterklaas:"KUTKINDEREN; Niet eten is geen cadeautjes!"
Nadat een pas getrouwd bruidspaar de bruidssuite van het hotel heeft betreden doet de bruidegom zijn broek uit en geeft het aan zijn kersverse bruidje met de woorden: "Trek deze broek van mij eens eventjes aan".
Met een ietwat verbaasd gezicht doet ze wat hij zegt en merkt even later op: "Zie je nou wel, deze broek past mij toch niet!!!"
De bruidegom ziet dat tafereel eens geamuseerd aan en zegt dan heel doordringend: "Heel goed, onthoud dus dat IK de broek draag en niet jij."
Even later geeft het bruidje haar slipje aan haar bruidegom en zegt: "Dan wil ik nu graag, dat jij ook even mijn slipje past". Hij gaat argeloos op haar verzoek in. Het komt echter niet verder dan zijn rechter bovenbeen en moet dan wel opmerken: "Ik kom helemaal niet in je slipje." "Juist.", zegt het bruidje, "en als jouw houding niet verandert, dan blijft dat ook zo!!!"
Er rijdt een voddenman op een bakfiets langs de grachten in Amsterdam schreeuwend: "Vodde ouwe rommel, vodde ouwe rommel." Opeens gaat er vierhoog ergens een raam open en een vrouwtje schreeuwt: "H? voddenman kun je even bovenkomen?" "Tuurlijk mevrouwtje, ik kom eraan." Bovengekomen ziet hij daar toch een lekker stuk in een neglig? staan dat aan hem vraagt: "Zeg voddenman je moet het me maar niet kwalijk nemen hoor, maar m'n man zit nou al drie maanden in de bajes en ik wil ook wel eens wat. Zou U misschien zo vriendelijk willen zijn?"
Ze is nog nog niet uitgesproken of de voddenman heeft z'n broek al op z'n enkels hangen en naait het stuk met gigantische oerdriften over de leuning van de balustrade. Klaargekomen zegt het vrouwttje: "He, he, dat was lekker, dat had ik echt nodig. Hier voddenman dit is voor U", en ze stopt hem een envelop in zijn hand. Beneden op de bakfiets rijdt de voddenman weer schreeuwend verder. "Vodde ouwe rommel, vodde ouwe rommel." Maar als hij de envelop open maakt, ziet hij er honderd euro in zitten en verder rijdend schreeuwt hij: "Neuken, neuken."
Ik liep laatst tijdens mijn dagelijkse avondwandeling langs de rivier en ter hoogte van de chemische fabriek zag ik een man aan de overkant uit de rivier drinken. Dus ik schreeuw naar hem toe: ?Hey! Dat moet je niet doen! Dat water is hartstikke giftig daar!? Waarop die man zegt: ?Was sagen Sie?? Waarop ik terugschreeuw: ?MIT ZWEI HANDEN!!?
Een man en zijn vrouw lopen op de veemarkt. Ze komen bij de
stieren en bij de eerste stier staat een bord: "Deze stier heeft het
afgelopen jaar 50 dekkingen gedaan." De vrouw zegt tegen haar man: "Daar kun
jij nog wat van leren." Bij de volgende stier staat een bord: "Deze stier
heeft het afgelopen jaar 65 dekkingen gedaan." De vrouw zegt: "Dat is meer
dan 5x per maand, daar kun jij nog wat van leren. " Bij een volgende stier
staat een bord: "Deze stier heeft het afgelopen jaar 365 dekkingen gedaan. "
De mond van de vrouw valt open en ze zegt:
"365x in een jaar! DAAR kun jij nog wat van leren." Waa rop haar man
antwoordt: "Ga eens aan de eigenaar vragen of dat 365x met dezelfde koe
was..?"
George Bush bezoekt een boerderij en de pers is er natuurlijk
bij. Een fotograaf maakt vo or een krant een foto in de varkensstal. Zegt
Bush : "schrijf nu niet onder die foto
: Bush met de varkens, of zo!!!! Volgende dag staat de foto in de krant van
bush tussen de varkens en eronder staat : George bush...derde van
links!!!!!!
Marokkaan Abdel komt binnen bij een baas van een groot bedrijf
en zegt: 'Ik hier werken willen!' De baas zegt "Das'
goed, je krijgt een knappe secretaresse,een groot bureau, chique firmawagen,
GSM, noem maar op..". Abdel: "jij zeker mij in de maling nemen???" Baas:
"Wie is er hier nu begonnen"?
Sinterklaas gaat cadeautjes leveren in Somali?. en Het valt
hem op dat de kindjes daar allemaal broodmager zijn.
Sinterklaas vraagt: "Waarom zijn al deze kindjes zo mager?"
Rode kruis-medewerker: "Dat komt omdat ze niet genoeg eten sinterklaas".
Sinterklaas:"KUTKINDEREN; Niet eten is geen cadeautjes!"
Nadat een pas getrouwd bruidspaar de bruidssuite van het hotel heeft betreden doet de bruidegom zijn broek uit en geeft het aan zijn kersverse bruidje met de woorden: "Trek deze broek van mij eens eventjes aan".
Met een ietwat verbaasd gezicht doet ze wat hij zegt en merkt even later op: "Zie je nou wel, deze broek past mij toch niet!!!"
De bruidegom ziet dat tafereel eens geamuseerd aan en zegt dan heel doordringend: "Heel goed, onthoud dus dat IK de broek draag en niet jij."
Even later geeft het bruidje haar slipje aan haar bruidegom en zegt: "Dan wil ik nu graag, dat jij ook even mijn slipje past". Hij gaat argeloos op haar verzoek in. Het komt echter niet verder dan zijn rechter bovenbeen en moet dan wel opmerken: "Ik kom helemaal niet in je slipje." "Juist.", zegt het bruidje, "en als jouw houding niet verandert, dan blijft dat ook zo!!!"
Er rijdt een voddenman op een bakfiets langs de grachten in Amsterdam schreeuwend: "Vodde ouwe rommel, vodde ouwe rommel." Opeens gaat er vierhoog ergens een raam open en een vrouwtje schreeuwt: "H? voddenman kun je even bovenkomen?" "Tuurlijk mevrouwtje, ik kom eraan." Bovengekomen ziet hij daar toch een lekker stuk in een neglig? staan dat aan hem vraagt: "Zeg voddenman je moet het me maar niet kwalijk nemen hoor, maar m'n man zit nou al drie maanden in de bajes en ik wil ook wel eens wat. Zou U misschien zo vriendelijk willen zijn?"
Ze is nog nog niet uitgesproken of de voddenman heeft z'n broek al op z'n enkels hangen en naait het stuk met gigantische oerdriften over de leuning van de balustrade. Klaargekomen zegt het vrouwttje: "He, he, dat was lekker, dat had ik echt nodig. Hier voddenman dit is voor U", en ze stopt hem een envelop in zijn hand. Beneden op de bakfiets rijdt de voddenman weer schreeuwend verder. "Vodde ouwe rommel, vodde ouwe rommel." Maar als hij de envelop open maakt, ziet hij er honderd euro in zitten en verder rijdend schreeuwt hij: "Neuken, neuken."