Moteck SG2100

L

lonewolf

Hallo,
Ik heb een Moteck SG2100 en die wil in eens niet meer draaien. Ik heb hem achter een humax 5400 met de hot 1.4 firmeware met de settingslijst van Pet. Hij draaide voorheen naar behoren, na het schijven van de firmeware heeft hij nog even gedraaid, maar nu krijg ik hem niet meer van de hotbird af. Spanning krijgt hij wel want als ik hem probeer te draaien hoor ik hem even tikken, maar ik hoor en zie de motor niet draaien.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn.

Beetje late reactie misschien, maar ik heb het zelfde probleem. alleen mijn rotor ging naar 52 graden west en blijft daar ook vrolijk staan. Hoor hem ook idd tikken maar doet niets. Ik heb de rotor los gekoppeld en open gemaakt, daar kan ik aan de tandwieltjes draaien en dan gaat hij weer een beetje naar het oosten toe. als ik hem dan aan een db hang en pijltje rechts dan tikt hij alleen maar en verder niets. met pijltje links gaat hij weer perfect naar het westen toe. kan ik weer opnieuw beginnen met draaien. Ik heb ondertussen vernomen dat misschien de settings uit de rotor zijn en hij dan niet meer weet waar die naar toe moet gaan. klinkt logisch. Alleen ik weet niet hoe ik nieuwe settings in de rotor moet plaatsen. Het is een Tracsat aston rotor.
Als dit het probleem is denk ik dat jij dat ook hebt.

Misschien weet iemand dit?

Heb je de Moteck ge-reset, Lonewolf?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan