moter

mistico

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
73
gisteren wou ik de moter van 19.2 naar 13 draaien maar de moter ging door voledig tot het einde over de limiet en zit vast heb ondetussen gezien dat de conecter stuk was maar is het mogelijk dat ik de sat raser laat herstellen of word dit en niewe dan denk ik aan en motec moter

Voor de reperatie kosten zal je waarschijnlijk ook wel een nieuwe motor hebben. Bij de sponsor van deze site wordt de moteck motor onder de 50 euro aangeboden.

hallo pet 123 heb nu een tehnomate 2200 super een heel goede en goed afregelbaare schotel stond hier vlug te spelen juist de hispasat vind hij niet

Kun je turksat en of astra 2a wel ontvangen zoniet dan staat je motor niet goed afgesteld en dan kijkt de schotel over of onder de satelliet door.

astra 2 endrievind hij ook sirius thor zitten er op krijg met de 88cm triax zo en 92 a 94 ontvangst maar zal es naar de turksat gaan zoeken alvast dank

na en niewe mast en niewe moter erop kan deze turksat en hipasat niet meer vinden de thor sirius hotbird en de drie asta s wel met een sg van 96 schotel is een triax met technomate moter 2000 ma nu mag ik het dak nog niet op wegens men rugoperatie damd o ja de moter draait wel naar de hispa maar heeft geen sinjaal

is er hier niemand uit de omgeving van lokeren in oost vlaanderen die me en handje kan helpen aub

Ik denk dat je het beste je vraag even in de "Helpdesk" sectie kunt plaatsen bovenaan het forum. Die is speciaal bedoeld voor hulp aan huis.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan