MR 1.03 Updaten ?

• Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
T

The Green Hornet

Ik heb een probleem...
Nu wil ik gisteren m'n MR 1.03 opwaarderen naar MR 1.05 .
Ik heb twee FUN 6 Cards beschreven met m'n Infinity zonder fouten vervolgens steek ik card 1 in de MR ,Hij herkent de kaart en opent hem dan staat er "Performing serial upload" 10 sec. later staat er "Cable removed or baudrate to high for this STB"

Info : H/W 1.5
Softw MR 1.03
Loader 1.0
Wie kan en wil mij vertellen wat ik verkeerd doe ... de STB is een Xtreme UCI 6400...zijn er eventueel nog andere manieren om je MR te opwaarderen zonder Cas Interface ?

Cya ...

ik heb zelfde probleem

bert

Ik heb het nog eens geprobeerd met een FTA kanaal maar niks hoor,hij geeft gewoon de zelfde fout...zie ik iets over het hoofd met kaarten branden ofzo?wat moet je bijv. met MR105.upd ?
Die andere twee zijn hexfiles.Moet je die .upd hernoemen naar .bin of .hex en dan laden als int.eeprom of zit ik er nu helemaal naast.
Die andere twee heb ik trouwens geladen als Flash op de Fun6.
Wie o Wie ... heeft voor mij een oplossing.

Cya ...

De 1.053 update kan je splitsen in twee maal fun 6.
Maar dan moet je ze splisen en in hex files naar je funkaartje schrijven
De bin. file is voor de casinterface en is 365kb.
Je moet eerst je funkaartjes goed wissen, daarna zou ik de flasch file nemen van de b.v. 1.03 versie.

Het is gelukt !
Ik heb er een nachtje over geslapen en nog maar eens geprobeert en het nu prima gegaan.
Het is fout gegaan met de kaarten schrijven je moet een Flashfile schrijven "Uload_software_flash .hex" en dan de "mr105-1.hex" voor de eerste Smartcard ,daarna op je tweede kaart ook de zelfde Flash en dan de "mr105-2.hex" als Eeprom dan lukt het.

Cya ...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan