MR.1.070 of MR.1.070t

S

stereo2

Wat is het verschil tussen die twee en zijn ze allebei veilig???Saludos.

Hallo

Er gaan geruchten rond als zou de mr 1.07.0 niet goed zijn
en een bom bevatten.
Het tweede verhaal is dat het zou gaan om de mr 1.07.0t.

Oplossing gewoon de cam er op 31 maart eruit halen
en afwachten wat er gebeurd.
Gaat het goed cam er weer in,of de mr 1.06 er op zetten
dan weet je vrijwel zeker dat het goed komt.
groetjes
Hummaxboy

1071 kan je gewoon gebruiken kijk even op Jacks page..

Hallo Pikkie

Klopt het dat ze wel veilig zijn dan??
zou best kunnen hoor ,maar waren de laatste
berichten die ik gekregen had.
Of handeld het zich om een andere versie.
groetjes
Hummaxboy

De 1070 versie is een verademing voor de mensen met sommige Echo Stars deze werkt hier goed mee en met de 106 niet.
Er zit dus verschil tussen of er een bom in zit zou ik niet weten maar de tip om de cam erop 31 maart uit te halen lijkt mij een zeer goed plan.

Je weet immers nooit.

Niets is zeker op dit moment ik zelf draai nu al een poosje op de 1071 en wat ik heb kunnen ontdekken is dat deze aangepast is op sommige files was nl. pw en digik. weer teruggezet en was in geknoeit dus de rest is je eigen verantwoording er staan nu ook 1080 op internet is gewoom een fake dus kijk uit...

Als er een tijdbom ingebouwd is dan kan hij je cam natuurlijk ook op een andere datum vernielen dan 1 april.
Ikzelf heb 1.07t in de MR. zitten en werkt goed in mijn echostar, maar hoorde toch dat die versie niet betrouwbaar kan zijn omdat de laatste officiele versie de MR.1.06 is. Voor de zekerheid toch maar even terugzetten naar die 1.06, kijken hoe die in de echostar reageert en afwachten of de bom barst op 1 april.

Zelfs de 1.06 is niet veilig ????????

Ja wat is nu wel veilig dat is de vraag he en daar kan niemand antwoord op geven dat bedoel je daar zeker mee @pikkie.

in het leven is niks zeker .

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan