MR 1.08 in combinati met C/D kaart

J

josthebos

Hallo Mensen

Hoe kun je met de MR software 1.08 een originele Canal digitaal kaart ook werkend krijgen.
In en Topfield 3000 werkt deze software namelijk stabieler dan de 1.07 maar op de een of andere manier krijg ik nu de Canal digitaal kaart niet meer werkend.
Kan mij dit iemand stap voor stap uitleggen.

Alvast bedankt

Jos

Volgens mij werkt die gewoon niet in de 1.080 versie.
Is klein bugje in die versie,, is wel jammer.

Best wel jammer dan.
Er was echter iemand hier die beweerde dat mits je bepaalde dingen in het menu omschakelde je weer wel gebruik kon maken van de Kanaal digitaal kaart.
We wachten wel af of iemand dit al werkend heeft.
Alvast bedankt voor je antwoord :)

Jos

ben bezig geweest maar is nog niet gelukt heb ident 0019 eruit gehaald maar wil de kaart niet kennen de boel blijft blokken dan.

Nu ben ik weer de vreemde eend hier in duckstad :)

Hoe of waar kan ik de software vinden om een MR weer te voorzien van de originele software zodat de canal plus kaart weer met 100% zekerheid een update gaat krijgen.

Antwoord graag per mail zodat alles volgens de duck regels gebeurt.

Jos

Oudere versies zijn nog wel te vinden,, heb ze hier ook nog wel,, maar welke moet je hebben dan,, probleem is alleen dat je dan weer alles moet gaan updaten want die zijn natuurlijk niet meer bijgewerkt.

Hier stond op de originele Ucas V3.0
Als er een betere is waar een originele canal kaart 100% mee werkt is het ook prima.
Het is wel vereist dat de software stabiel is en niet als de 1.07 telkens uitvalt.
Het is namelijk niet voor mijzelf maar voor mijn schoonmoeder (dus dan moet het 100% zijn snappie) ;-)

Alvast bedankt

Jos

Sorry maar 100 % heb ik nog nooit in mijn toppy gehad,, hij werkt het best zonder een kaart erin,, maarja daar heb jij niks aan,, waarom dan niet een aston cam erbij doen :)

Als je voor stabiliteit kiest moet je weer overgaan op Ucas 3.0 deze werkt zeker met een originele kaart.
Houd er echter wel rekening mee dat je dan uitsluitend de zenders vangt die de kaart toestaat.

Een originele Aston module vinden veel mensen te duur waarschijnlijk.
Ze zijn in het bezit van een free x tv module en een Matrick module.
Het vervelende is dat ze met namen de betaalzenders zonder problemen willen ontvangen ook die niet via de irdeto zijn te ontvangen.

Free x voor de fun
MR voor de originele kaart.

Maar hoe of waar kan ik de originele Ucas V3.0 software vinden.

Jos

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan