mr 1.08 titanium?

R

robtexel

weet iemand of er ook mr 1.08 op titanium te krijgen is ??
zo toch fijn zijn .

gr.rob

helaas niet maar je kan een titanium wel voorzien van 6.1 in je oude astonmodule en kijken maar...

Originally posted by Beros
Hasjo,

Bedoel je dat je geen Tit in je MR1.08 kan gebruiken?

nee ik bedoel of de files van mr1.08 ook voor titanium te krijgen zijn heb namelijk alleen fun2 en moet ik een stuk of 20x mee aande gang en toen deed mn cam niet meer. dus dacht op mn tit.card past het misschien in 1x op (bedoel dus de firmware)

Titanium werkt uitstekend in MR zelf beterer dan in 1.70 je kunt je Titaniumkaart gewoon in de moduul laten zitten als deze met een conax file is geladen.

nee de hex file van de mr past niet in de tita card je moet of een fun 5 of fun 6 hebben
grtz roufa!

ik denk dat er een beetje verwarring is rond deze posting robtexel je bedoelt toch je wilt een mr module upgraden waarschijnlijk van 1060 of 1070 naar 1080 maar je wilde dat doen met een titaniumkaart als dat klopt wat ik zeg dan is de posting van zeddini van toepassing het kan ook met een fun 4 daar zijn ook files voor alleen duurt het allemaal wel wat langer

Originally posted by zeddini
nee de hex file van de mr past niet in de tita card je moet of een fun 5 of fun 6 hebben
grtz roufa!

thnx dit is wat ik bedoelde dan toch maar een fun6 aanschaffen om te upgrade

thnx voor uitleg
grtz rob

Er zijn ook 6in1 files voor een Titanium, daar hoef je geen Fun kaart voor te gebruiken...

Mijn fout... :o (had mijn leesbril niet op :cool: ), een MR updaten met een Tita gaat niet..., kan alleen met FUN...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan