mr 1.08

S

supersip

heb hier nieuwe mr 1.08 van slowak zal hem ff testen en als ie goed is dan horen jullie het wel is wel vooruitgang hoorde ik

heb hem getest op humax 5100 ci en geen probleem niks initaliseren meer geen fta kanaal meer..

zover ik kan zien alles open wat te openen is iclusief seca2 D+
en zelfs ticket ..
polsat was direkt open dus weet niet of auto is cabo wel autoupdate en als ik me niet vergis digital op hispa ook ..

ff conax op tita en hoppa draaien met die hap ...

greetz ...rs

Hij werkt maar wees voorzichtig hij komt niet bij gxmax vandaan en er worden nog meer namen genoemt in de file. Maar bij de uploads van de genoemde heren staat niets. VREEMD

hoor overal positieve geluiden over mr 1080 ik heb hetzelf nog niet kunnen testen maar pas op zou ik zeggen

Wat loopt men hier ontieglijk achter.

Neem de gok en programmeer die MR en verwonder je.!!

Leve de MR 108 en de hobby

Werkt als een speer. Probleem met initializing en ticket opgelost. Cabo au, seca2 emu,polsat au. En met het tita kaartje erin zelfs conax.
Zo wordt het toch nog een gezellige pasen :)

STAAT NU OOK BIJ GXMAX, dus nu gaat ie bij mij er ook op!

Werkt goed hoor heren freeze af en toe op ned.2

freezes ook af en toe op Taq X

Mis ik gatdomme net de cumshot

Verder perfecto en ook de tickets aan boord wat vroeger niet zo was.

Je zult maar een dure titanium kaart of Dragon of X module aangeschaft hebben <wie zei ook alweer dat hobby geld mag kosten?????>

Je zult als handelaar toevallig net een stapel titaniums besteld hebben.
hahahahahha die kaarten gaan weer terrug naar een eurootje of 25-30.

Diegene die de MR108 public heeft gemaakt heeft een prachtige zet gedaan tegen de zakkenvullers.

Hierbij mijn grote dank naar de makers van deze versie 108

Op naar de conax in de MM (Seasons werkt alweer)

HULDE!!!!!!!!!!!!!!!

Tita toch nog wel nodig hoor,, conax erop en in die Mr en je hebt alles hehehe

Ik krijg hier iedere keer melding "corrupt image"als ik um met fun5 probeer te installeren. Wat doe ik verkeerd? Verkeerde loader (Toe)?
Verkeerde progger (MasteraII)?
Kan toch gewoon met Cardwriter?

Wel eerst je funkaarten erasen en dan proggen met de funfiles volgens mij moet het kunnen met toe flash..
Je programma is goed...

Tja, ik heb een MR met 1.080 en een gepatchede Humax5400z maar Taquila krijg ik op de astra niet aan de gang. Kan iemand mij helpen?

hier alles open ook op astra taq's enzv.
gaat allemaal wel erg snel nu die updates.
winterslaap is zeker gedaan.

greetz rizzla

Originally posted by ZFLaSH
Tja, ik heb een MR met 1.080 en een gepatchede Humax5400z maar Taquila krijg ik op de astra niet aan de gang. Kan iemand mij helpen?

Even de kanalen opnieuw inscannen en zie daar....

Harstikke bedankt. Taq nu open. Hmm,. zo'n matrix kaartje is toch wel leuk.. :)

Ik heb inmiddels update uitgevoerd met Mr., maar ik kan meeste wel zien, echter tag 1 t.e.m.10 krijg in alleen mediaguard te zien, voor de rest niets.
Waar kan die aanliggen???

Alvast bedankt voor de reacties.

Valerio3

Ik moest even de kanalen van Taquila opnieuw zoeken en toen werkt het zonder problemen.

MR1080 is bijna perfect. Jammer dat opstarten nog steeds van een vrij kanaal moet, maar voor de rest nergens freezes en uitval zoals met de 1070-1071.
Moet snel pinksteren worden, zit conax ook in de MR ingebakken.
Complimenten aan de ontwerpers van dit bijna perfect stukje software.

Grtz Parabolica.

Ik heb wel gemerkt dat het wegvallen van een kanaale / initialising nog steeds af en toe gebeurt. Weliswaar maar een paar seconden maar toch. Nee, leuk speeltje zo'n matrix.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan