mr en echostar3000 helppppp

V

VLIES

hallo allemaal
kan iemand ff helpen nw software in de mr te proggen.
waarom zal je vragen, kan je zelf toch? nee niet echt ik probeer van alles maar nee.
deze mr staat 106 op, waar de echostar geen raad mee weet,
dus kom ik niet in de setup van het menu.......vandaar

Woonplaats Hoogvliet-Spijkenisse
bvd vlies

Eerst op een gecodeerd kanaal zetten, heb je beeld dan zet je hem terug naar een ongecodeerd kanaal.
Dan kan je in het menu van de MR komen.

hoi flip

ik heb jouw manier geprobeerd, maar kom echt niet in het setup menu.

bedankt voor deze reply,misschien nog andere tips...

p.s weet iemand of de mr 1.07 werkt met de echostar 3000 ??

mvg vlies

hoi, ik heb ook echostar 3000ipv, met 1.60 konde ik nooint naar het menu, maar heb ik nu 1.070 het doet meer dan perfekt wel met echo.3000 , dus gewoon 1.070 daarop zitten.. suc6

ok dana, bedankt voor de info
nu nog ff iemand vinden om hem te proggen hehe

bedankt in ieder geval, vlies

eerst op een gecodeerd kanaal zetten, heb je dan beeld daarna ontvanger opnieuw opstarten en naar een ongecodeerd kanaal zetten.
Het gaat heel erg moeilijk met v1.06 maar het moet zo lukken.

MR 106 geeft problemen met Echostar, bekend bij velen.

Je moet veel geduld hebben om uiteindelijk in het cammenu door te dringen tot 'set up' en 'reset firmware'. Bij mij lukte het toen de MR nog koud was (eerste handeling 's morgens). Wellicht geluk maar wellicht heeft het er toch mee te maken. De module wordt immers erg warm in Echostar 3000ip.

Dus blijf proberen. Desnoods MR er uit en er in halen en opnieuw. Uiteindelijk kun je resetten en de klaarliggende Fun6 met... 1071 (nieuwe met als datum 5 maart!) er in zetten.

succes,
Hans.

Voor de duidelijkheid,, zet je ontvanger op een FTA kanaal dan ontvanger uit en aan zetten dan updaten.

Jack had gelijk werkt als een speer.alleen het volgende probleem met de echo* bij het eerste funkaartje loopt de * vast met de melding"cable removed or boutrate too high for this stb please try again"

try again,vele malen gedaan zonder resultaat
helaas morgen weer verder hehe
ps van 1.060 naar 1.071 upgraden kan toch?

grt vlies

hallo all

mr was niet te proggen met de fun kaarten zowel de 5 als de 6,
ook een andere progger gebruikt zg digitech en multiprog maar helaas ging het niet, de echo* bleef sputteren.
dus maar een cas aangeschaft. Alle problemen zijn nu opgelost.
echo*3000 ip +softw.v.1100+mr1071 werkt perfect.
Allemaal bedankt voor tips
mvg vlies

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan