MR onthoudt keys niet

S

stereo2

Hallo,
als ik via de AB de nieuwe sleutels van 0064 intik en sluit via de o.k. knop alles af, dan gaat hij weer terug naar zijn oude sleutels. M.a.w hij onthoudt de nieuwe cijfertjes niet. Versie MR 1.08.

@Falem. Ik weet niet of je nu een grap maakt of niet, maar volgens mij is het al 1 april geweest. Met 0064 bedoel ik de ident en die is van de spanjolen op Astra.

Originally posted by stereo2
Hallo,
als ik via de AB de nieuwe sleutels van 0064 intik en sluit via de o.k. knop alles af, dan gaat hij weer terug naar zijn oude sleutels. M.a.w hij onthoudt de nieuwe cijfertjes niet. Versie MR 1.08.

hij kan het alleen onthouden als je de receiver op bvn zet,oftewel een fta kanaal.
Anders gewoon weer oude key's

cheers Johnsat

Goed lezen jongens!

0064 is inderdaad de Ident, maar de 0E key bevind zich in Ident 0067. Deze moet veranderd worden om D+ te kunnen zien. Als je deze in 0064 vervangt is er geen resultaat.
Aangezien Ident 0067 niet in de MR versie 1.080 zit, gaat dit niet.
Je kunt wel een Ident aanmaken in de module, maar ook dan zal hij niet werken omdat je de Ident 0067 niet kan koppelen aan 0064.

@stereo2
Nee het was geen 1 april grap, maar 0064 werkt niet meer dus het invoeren van sleutels heeft geen nut daarom dacht ik dat je je vergist had.

@Dr Diq
Niet dat ik een mr heb maar het is gewoon belangstelling.
De mr heeft wel een 0064 id maar deze werkt niet meer omdat die overgegaan is op de 9x hash.
En de 0067 id zit niet in de mr.
Het enige verschil tussen de 0064 en de 0067 is de RSA key en natuurlijk de opkey.
Is het niet mogelijk om de RSA van de 0064 te vervangen door die van de 0067. De 0064 te kicken en daarvoor de 0067 in de plaats.

Die RSA key zit in de dreambox image en als je die van de 0064 gaat verglijken met de software van de mr moet je hem kunnen vinden en vervangen door die van de 0067.

Sorry, Falem dat ik je niet goed begrepen had. Ik ben er zo,n twee weken uitgeweest en was niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Na wat lezen op de verschillende boards ben ik weer up to date en heb ondertussen de nieuwste MR werken.
In ieder geval iedereen bedankt voor de antwoorden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan