MR: set default Key

S

stereo2

Hai,
Als ik nieuwe sleuteltjes wil invoeren moet ik eerst op set default Key drukken, maar dan bevriest het menu onmiddelijk. Moet ik eerst de MR even uit het slot halen of de ontvanger laten resettenen begint alles weer opnieuw. Maakt niet uit welke MR versie, 1.081 of 1.100. Heb geen CAS interface.

Hoeft niet,, gewoon naar een FTA kanaal gaan ,, bv ARD of Sat1,, dan ontvanger uit en aan en dan kan je gewoon alle keys veranderen die je wil.

Hallo, Jack,
Je hebt gelijk. Heb het uitgeprobeerd en het werkt. Volgens mij moest je bij de eerdere versies wel op set default Key klikken, zodoende dacht ik dat het nu nog zo was. Heb zeker wat gemist in de vakantie. En bedankt voor je snelle reactie.
Chao

Maar................,
met versie 1.100 bevriezen de Portugezen op Hispa na 1 minuut, heb niet meer de mogelijkheid om S**a sleutels in te voeren en de toegevoegde natuurkanalen blijven ook op zwart.
Kortom is het niet beter om terug tegaan naar MR 1.081?
Chao

Danmoet je de blocker op OFF zetten,, maar komt een nieuwe mr versie aan,, die werkt weer perfect op Cabo en Polsat en is AU,, maar is alleennog maar een fun6 file voor en die heb ik niet.

Hoy, Jack,
En weet jij al wat het versienummer van de nieuwe s.w is.
Chao

ja de 1.120,, dat is de nieuwe.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan