Mr. update via de fun6 naar 1080

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Aan iedereen die de mr wil updaten naar de 1080 via de funcard6 wordt aangeraden dit via fun 5 te doen dus gewoon fun6 proggen met fun 5 files, dit omdat er nog geen goede software is om daadwerkelijk de fun 6 van de juiste file te voorzien.
Dit geeft nl. het initialiserings probleem.
Mensen die op die manier hun xtreme willen updaten kunnen dus vastlopen en een hoop narigheid tegenkomen..

Masterbunner zou tot nu toe het enigste software programma zijn wat ook daadwerkelijk de fun 6 aankan maar helaas zit hier een bug in.....

Fijne paasdagen allemaal en veel kijk plezier....

wel ik heb gister de nieuwe mr1080 erin gezet el alles loopt perfect,ik weet niet wat jij hier komt te vertellen groetjes,ikzelf heb een humax 5400z h2.08 en toh 3.1

Heb nu 8 modules gedaan met de fun 6 kaart en de fun 6 files. Nu pas lees ik jouw mededeling.
Alle modules zijn keurig in 1 keer gelukt en werken naar behoren!

Heel veel hebben problemen om de fun6 te proggen voor de mr 1080 dat is wat ik bedoel...maar ik wil de posting wel weghalen hoor probeer alleen de mensen te helpen die nog niet over de juiste programmers beschikken.....

Fijn dat het jullie is gelukt ........

Dus waar het in feite in dit verhaal om draait is dat niet alle progammers fun6 kunnen beschrijven.

Welke wel ?

Welke niet?

Ik heb dus wel een probleem met mijn mr (6in1)en xtreme, dus ik ben inmiddels druk bezig om even down te graden en daarna met 5in1 te up te graden om te kijken of dat helpt.

Mvg,

Valerio3

infinity programmer kan het wel en bijv:een multipro niet die kan tot fun 4 de infinity kan 5en 6 aan

overigens ik heb twee keer een mr van 1070 naar 1080 gezet met een fun 6 kaartje in een infinity programmer ging perfect zonder fouten maar nogmaals voor zover ik het weet kan het niet met de multipro alleen op een fun 4 is dat mogelijk en die staat ergens op een site dus goed zoeken als er mensen zijn die geen infinity hebben en wel een fun4 kaart in bezit hebben

Met multipro kan je perfect fun 5 en 6 programmeren,, MAAR dan moet je hem wel geupdated hebben met een nieuw chippie en ook de nieuwe software gedownload hebben hiervoor.

jack jack ik had van jou niet anders verwacht altijd een antwoord klaar dat wist ik dus niet andere sofware waar haal ik die vandaan voor de multipro maar je hebt het ook over een ander chippie hoe doe je dat dan

Kan je bestellen of laten doen bij bannertje boven,, en hij heeft ook de nieuwe software staan die je kan downloaden,, kost maar een paar euries.

wel ik heb met een infinity usb programmer 2 funcard 6 geprogrammeerd met mr1080 en alles werkt perfeckt in mijn humax

ik heb een infinityen een multipro maar ehh toch wil ik dit ook voor mekaar leuk he z'on hobby he he maar weer bedankt voor de info jack

Originally posted by Sandokan
Dus waar het in feite in dit verhaal om draait is dat niet alle progammers fun6 kunnen beschrijven.

Welke wel ? M5 USB PROGRAMMER

Welke niet?

cheers john

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan