mr versus reciever probleem

A

adelaar1

Hi all,

Ik heb laatst een Mr gekocht.
Ding doet prima, maar updaten in de reciever lukt niet.
Heb ook een infinity phoenix usb er bij gekocht om met kaartjes te updaten.

Heb een onbekend merk reciever (brainwave digi 1000 ci ).

Alles werkt naar behoren, alleen na een x aantal minuten ziet de reciever niet meer dat er een cam aanwezig is.
Als je dan in menu cam module doet zegt ie "no cam available".
Alhoewel hij wel de zender blijft decoderen.

Als je dan overschakelt naar het volgende gecodeerde kanaal, heb je zwart beeld.
Als je dan de reciever met de afstandsbediening naar standby zet en dan weer aan doet ie het wel weer.

Dus met dat probleempje valt wel te leven.

Maar als je nu dus de cam wilt updaten met funcards, dan gaat het echt helemaal mis.

Tot aan het punt insert card1 or serialdummy gaat alles goed.
Ik steek de kaart erin, en de reciever zegt downloading blabla.

En dan zegt ie telkens "card extracted, please try again"
Als je op dat moment in menu kijkt dan is ie de cam ook al weer kwijt.

Nu zal het updaten waarschijnlijk wel met een cas van duolabs kunnen, maar die kost ook al weer het nodige, terwijl ik net een nieuwe infinity phoenix heb.

Heb diverse cams geprobeerd, en ook de verschillende sloten, maar het blijft telkens hetzelfde.

Iemand misschien een idee hierover??

Vreemde is wel dat ie de zender waar je op staat blijft decoderen ondanks dat ie de cam niet meer ziet.

b.v.d

Adelaar1

Denk toch dat je het op de verkeerde manier doet dan.

Sta je op vrij kanaal enzo.

Ken je het beste effe doorverwijzen naar satdudez,, daar staan een paar perfecte handleidingen van Ahab hoe je hem nu precies moet updaten.

Ook gewone keys moet je op speciale manier doen want anders onthoud die ze niet nadat je de ontvanger standby heb gezet en weer aan.

Probeer bij een kennis de module te upgrade.
Misschien ligt het gewoon aan de receiver.

Ja jack, heb alles precies zo gedaan als in die handleidingen stond aangegeven, maar dat resultaat was ook nihil.

Bij een kennis upgraden kan idd, maar het liefst ga ik er de deur niet voor uit (vooral met dit weer niet :biggrin: )

Wat me verbaasd is dat ie toch de zender blijft decoderen terwijl de reciever de cam niet ziet.
Als ik het goed heb moet ie dat signaal toch via de cam leiden, anders heb je toch geen beeld?

Ik vrees dat ik dan toch maar zon cas programmer er bij moet zetten zodat de cam daarin geupgrade kan worden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan