Mri scan

maagbeschermer heb ik al tig jaren in gebruik vanwege ander maagslijmvlies verslindennde rot medicijnen.

Heb net met mijn moeke(90 jaar) gebabbeld en die heeft in hetzelfde vanaf haar 60e, dus een familie kwaal, dus ik mag nog niet mopperen (64,5)
Dat van een bekkenfysiotherapeut ga ik zeker opperen bij de fysio-praktijk,
Er zijn in Almelo meer fysio-praktijken dan warme bakkers en slagers.
Dus ik ga komende dagen effe shoppen bij de peuten..

Enne Eendenteam, het onderzoek liep vooralsnog via de Huisarts, de slijtage was van (nog) geringe aard dat de Neuroloog nog niet in beeld hoefde te komen.

je moest eens weten wat de HA opgelegd wordt door de grote verzekeraars.
Afspraak maken voor een R?ntgen foto mag alleen telefonisch omdat het ingeplanned moet worden, dus ga je rechtstreeks van HA naar afdeling R?ntgen dan krijgt de HA op zijn flikker.

Ook medicijnen uitschrijven is hij gebonden aan wetten, alleen de goedkopere zooi uit India.
Ik heb bv Atorvastine in het verleden Lipitor , Nu heb ik inmiddels al 4 verschillende fabrikanten die zooi gehad, en de bijwerkingen van alle 4 anders, hoofdzakelijk flinke spierpijn, wat ik bij Lipitor niet of iig veeeeeeel minder had.

Ik kan, als ik perse wil de HA naar Liptor vragen maar dan moet ik het verschil bijbetalen bij de apotheek, en de HA wordt door de verzekeringsmaatschappij gekort op mijn consult. (en je wilt niet weten wat zo'n pilletje kost!!)

Mijn HA verwacht dat over termijn de zelfstandigheid van de HA verdwijnt en gewoon werknemer wordt van een verzekeringsmaatschappij met vast salaris. Tevens vinden de maatschappijen dat het aantal pati?nten per HA omlaag moet voor betere zorg..

Denk je dat de pati?nten daar profijt van zullen krijgen,, nee dus.

De zorg zal de verzekeringmaatschappij een zorg zijn het gaat om de euro's. en bonussen

Hoi Matrix,

Dat is zwaar klote man, het enigste wat ze kunnen is eens per 3 maanden een injectie in de rug geven. Maar daar zijn weer risico's aan verbonden en niet iedereen heeft daar baat bij. Ik ben begonnen met Paracetamol en ook code?ne. Maar af en toe is de pijn te heftig en heb nu TRAMADOL HCL ACTAVIS CAPSULE 50MG. Werkt goed tegen de pijn maar je wordt er erg suf van dus gebruik ik dat in het uiterste geval.
Verder fysio en proberen een beetje te sporten onder begeleiding.

Lipitor... Zie PM

Ik heb ook in het uiterste geval tramodol 50 mg duf wordt je door de morfine die erin zit en de stoelgang blokkeert ook daar door kerel sterkte er mee.

Ik heb ooit eens van mijn overbuurman en stuk of 10 van die tramadol capsules gekregen.
Werkte zeer goed geen pijn, wel duf.
Maar na drie dagen 2 capsules enorme hart ritme stoornissen.
Pok pok....... Pokpokpok........ Pok...... Pokpok.
Op naar de ha en tabletje sotalol bracht het ritme weer normaal.
Ha was en klein beetje boos, maar toen ik vertelde dat ik verging van de spierpijn en het weekend was., had hij wel begrip voor de situatie en nu staat tramadol voor mij op verbod.

Weet dat je van de cholesterolsyntheseremmers ook flinke klachten kan krijgen m.n. spierpijn. Ik had dat in hevige mate, ben ermee gestopt en overgegaan op een gezondere levenswijze en dagelijks visolie pillen. Zit nu nu niet in de gevarengrens en voel me een stuk beter dan met de cholesterolsyntheseremmers.

Klopt alleen ik familiair hoog cholesterol zonder medicijnen scoor ik ruim 12 en dat met het magerste dieet die je kunt bedenken..
Geen vet geen boter geen chips echt een monniken dieet. Niets hielp mijn score te verlagen, mijn lichaam maakt van nature teveel cholesterol aan, nu met 10mg atorvastine (voorheen lipitor maar dat schijnt te duur te zijn) en 10 mg ezetrol blijf ik op 5 hangen. Met name atorvastine switch ipv lipitor veel meer spierpijn in gehele rug.

Maar ja ik blijf het wel slikken, mijn oudste broer weigerde die troep en is niet meer fatale hart infarct op zijn 51e. Inmiddels 17 jaar geleden.
Onlangs heb ik door die ritme stoornis nog een onderzoek gehad echoos, fietstest bloeddruk en zag er prima uit. Hartslag in rust 52 en bloeddruk 130/80 en ben 64,5j

Ben nu onder behandeling van een fysiotherapeute met kouwe jatten.
Na een controle beurt volgende spiergroepen naar de verdommenis
Monnikskapspieren links meer dan rechts veroorzaakt door de val met de snorfiets
Lange rugspieren hoofdzakelijk rechts knetterhard. (vermoedelijk door cholesterol medicijnen)
linker heup onbalans (vermoedelijk door de val.)
en de onderrug (artrose met uitstraling linker bil tot aan grote teen)

Plan van aanpak gemaakt en 3 behandelingen gehad plus diverse oefeningen die thuis gedaan moet worden.

Alle 640 skeletspieren zijn nu van slag. ;-(.

Kortom ik ben nu aan het sparen voor een scootmobiel met ingebouwde toilet.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan