msn 8.0 beta

D

dedoele

Wie kan mij helpen, wanneer ik mij probeer in te loggen dan lukt het niet met mijn vertrouwde msn log ins, ik begrijp het niet, wie kan mij dit uitleggen?

Uninstalleren, msn 7.5 er weer terug op zetten en wachten tot 8.0 uit het beta stadium is lijkt me de beste oplossing.

zodus momenteel werkt msn niet met de 8.0 beta!

Ik had de 7.5 er al terug op gezet, alvast bedankt ik dacht al dat er iets scheelde.

Af en toe werkt ie, tenminste.... ik gebruik die rommel zelf nauwelijks, maar ik hoorde hier en daar al meer mensen over verbindingsproblemen met die nieuwe beta. Dus hij zal inderdaad nog niet helemaal lekker zijn.

Inderdaad BT Rommel ook ben het wel is nodig maar dat MSN programma gebruik ik zelf niet zeker niet de Beta 8 waar vele problemen in zitten.

@ dedoele heb je al eens Trillian geprobeerd dat is een hele goede tegenhanger van het programma van MSN , YAHOO , en ICQ en al die netwerken werken gewoon via dat programma.

Wizard, ik heb deze gedownloud en interdaad deze is veel beter, ook veel kleiner, maar waar ik een hekel aan heb dat is dat deze messenger enkel in het engels is, of is er een nederlandstalige versie, of is deze meschien in de pro versie, maar die moet je betalen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan