Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Klopt het dat Mtv aan het hergroeperen is geweest, heb de nieuwste settings in dream en heb wel MTV NL, maar Base staat wel in de lijst, en doets niks?
Zijn jullie zeker dat het mtv base is, is het niet iets anders in de mtv range geworden, heb nu 2 settinglijsten van oa joske en cp erin gehad , en op alletwee geen beeld, wel andere mtv s erbij gekomen, onder andre Mtv NL......
Eergisteren werktte bij mij Mtvnl nog, maar nu ook niet meer, Mtvbase doet het nog steeds...
Maar die doet het bij Technodad weer niet, terwijl we toch volgens mij dezelfde settingslijst erin hebben zitten.
Nou weet ik dus niet precies hoe die settingslijsten helemaal in elkaar zitten, maar het is mij ook al meer opgevallen dat er ineens van een bepaald pakket sommige kanalen ineens niet meer werken, terwijl er toch goede settingslijsten en dergelijke inzitten, maar toch missen er een paar kanalen uit die lijst in dat pakket die dus normaal wel zouden moeten werken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.