Multicam dbox2

M

Matrix

Laatst vond ik een schema van een multicam voor de dbox2. Nu lijkt het me leuk een te maken (printje etsen, solderen, etc.) maar ik hoor overal geruchten dat er een nieuwe multicam is met 4 aansluitingen voor kaartlezers. Er kunnen dan 4 originele kaarten tegelijk in.

Nu lijkt mij dat veel mooier dan een enkele kaartlezer te maken.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ook met schema's kun je me blij maken.

Matrix

Bedankt Woutje (en Mas3 via irc). Dat is de site waar ik op naar zoek was, ik heb begrepen dat de 4 aansluitingen niet voor 4 kaartlezers bedoeld waren, maar 1 voor de kaartlezer, en 3 voor aansluiten op verschillende dboxen.

Vooral die luxe versie is mooi, helaas een beetje te moeilijk voor mij te maken (ik heb al moeite met enkelzijdige prints te etsen)

Ik denk dat ik die simpele ga maken (versie van dbox1), lekker simpel en als dat goed werkt, kan ik altijd een luxere versie maken (met bv. een externe com-poort aansluiting erop). Morgen weer eens lekker printjes bakken (hopelijk lukt het nu wel goed met de ontwikkelingsvloeistof.....)

Matrix

Duur spul.

Ga naar de lokale supermarkt en haal daar gootsteen ontstopper.

Je weet wel van die korreltjes.

Das ook (natron)loog.

Oplossen in heet water, en je print erin doen.

Werkt byzonder goed.

Wel ff goed opletten dat je je print er niet te lang in laat zitten, anders is alles ontwikkeld, ook dat wat niet belicht is.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan