multivision weg???

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
213
Punten
63
Leeftijd
57
Ik kan sinds vandaag multivision niet meer onvangen op hb. Hebben er nog meer dit of ligt dit aan mij?

Hoezo niet,, ik heb hier ook een topfield 3000 CI pro met
Mr en daar werken ze nog gewoon goed mee hoor.

Snap het niet vandaag deed hij het gewoon nog maar na 23.00 uur niet meer nu nog steeds niets.

Hebbie dus toch iets niet goed,, weet niet wat je gebruikt,, Mr of fun kaart,, effe opnieuw laten scannen wil ook nog wel eens helpen.

mr 1.13, joker en x-cam . Ga nu ff de boel scannen is al weer een tijd geleden. Wie weet kom ik nog wat leuks tegen.

Hoezo de hele boel,, je kan toch alleen de Freq voor multi effe opnieuw scannen.

Heb het anders gedaan. Ik heb ook geen scan gedaan. Ben ff opzoek gegaan naar nieuwe sleuteltjes deze waren voor een deel niet meer goed. Ik dacht dat ze AU waren bij Multivision. Ik heb nu weer beeld mis alleen nog XXL. Heb jij een idee wat voor codering dit is en onder welke provider deze zit.

Alvast bedankt,

XXL zend in seca1 uit en in viaccess,, zelfde provider die multivision gebruikt.

Probeer eens als je multi 1 kan ontvangen om dan weer terug te gaan naar XXL,, dan moet je als het goed is gewoon beeld krijgen,, zender ZIK zend daar overdag op uit.

11681 H
tp 159

Krijg hem niet terug (xxl) van multi 1 naar xxl maakt niets uit blijft (geen of gecodeerde uitzending !) Op nieuw handmatig inscannen leverd ook niets op. Heb jij nog idee?n.

Ik snap er geen ruk meer van.

Is een kwestie van nieuwe keys hebben dan lijkt mij.

Zover ik weet heb ik alleen maar de 00 7c keys bijgewerkt.

7c00 0a was veranderd en
7c00 0b was veranderd.

Maar is multivision nu AU of niet???
Staat erbij in mijn cam dan iets niet goed?

In de x cam staat bij settings;
No acces Message: off
FRC: On
Crypt AU: On
Nagra AU: On
emu key: Off

Bij de Mr.cam staat bij blokker
Nagravision EMU autoupdate ON
Irdeto EMU autoupdate ON

Volgens mij staan ze dus goed. Zie nu dat viaccess er niet bij staat, zal dus wel geen AU zijn bij multivision.

Heb het idee dat het aan de cam ligt. Had de zenders weer behalve XXL. Opeens geen beeld meer, ga ik naar de key settings merk ik dat ze automatisch veranderd zijn. Wie weet wat er fout staat bij de instelling hierboven?

Alvast bedankt,

Nr.10

Nee die zijn niet AU,, nooit geweest ook.

Heb je al eens de Seca 1 keys vernieuwd voor November,, daarmee moet je hem ook kunnen krijgen.

Anders in het castle kijken,, daar staat een Up to date Mr key txt filetje,, of Mach1 files downen,, daar staat ook een txt file in met laatste keys.

Als je keys handmatig erin zet dan moeten ze erin blijven staan.

Wel goede volgorde doen.

Ontvanger op een FTA kanaal zetten,, dan ontvanger uit en aan,, dan keys invoeren en dan blijven ze in je memory staan.

Zo doe ik het altijd, alleen is hij nu al 2x versprongen op a0 er staan dan ook andere key's in dan de eerste keer.

Ieder geval bedankt voor de moeite. Moest je niet naar de satdag vandaag?

Nr.10

Dan weet ik het ook niet meer,, laatste is dan om met Cas2 een nieuwe up to date Mr 1130 er opnieuw in te gooien.

Zag bij satkey een hele nieuwe geupdated versie staan van vandaag.

Welke satdag,, trouwens geen tijd voor,, moet straks naar etentje,, mijn vader zijn broer is 50 jaar getrouwd.

Zal die nieuwe versie gaan ophalen want hier word ik gek van.
De satdag is vandaag in Breda. Zelf kan ik er helaas niet naar toe.

Fijne dag en bedankt,

Nr.10

OK,, staat in de sticky postings op 2e pagina bijna onderaan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan