Muziekzender The BOX

F

frankb

Hi, search geprobeerd maar de zoekmachine vind the box niet leuk, minder dan 4 letters.

Dan maar gewoon weer vragen, ik wil UPC nu wel eens dumpen. Betaal veel te veel met daarnaast abo op canaldigitaal maar mijn dochter is helemaal gek van The Box (tja...)

Mijn vraag, kan ik deze zender ergens vinden, zo ja is dit dan de uitzending zoals hij bij UPC op de kabel zit en is hij gecodeerd of FTA.

Alvast bedankt voor het antwoord.

Hallo frankb,

Helaas zendt de Nederlandse versie van de The Box niet uit via de satelliet. De Italiaanse , Russische en Slovaakse versie zijn wel beschikbaar via verschillende satelliet posities.

Als ik het goed heb wordt de The Box hier in Nederland via glasvezel aangevoerd naar de verschillende regio's zodat ze per regio verzoekjes kunnen verkopen en niet heel Nederland naar 1 verzoekje kijkt.

Bedankt voor het antwoord.

Ik zie er dus van komen dat ik mijn dochter in de toekomst moet gaan teleurstellen. UPC gaat er dit jaar zeker uit.

Toch jammer dat ze altijd weer een zender willen kijken die ik nie kan krijgen. (en er zitten er al zo weinig op de sat ;-)

Je dochter zal blij zijn met een SCHOTEL daar heb je meer muziek zenders dat bij de Elende die UPC heet....

Ik heb UPC gedumpt en daar heb ik geen spijt van..

Groetjes clouseau

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan