Mv plugin nogmaals.

S

satkiiker

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een oplossing om een meerdaagse epg te hebben op mijn dreambox 7020 met daarop gemini 2.20 in de flash
Wie kan mij vertellen of dat kan, en zoja hoe?

De Multiview EPG 3.51 Gemini kan ik niet downloaden uit het bluepanel, de melding is dat de pagina niet bestaat of niet beschikbaar is.

Als ik de multiview english 3.4 plugin download uit het blue panel, en ik start hem op dan reset de box, en start weer op. Ik kom daar dus niet mee verder.

Als ik multiview deutsch 3.46 download en ik wil hem opstarten krijg ik de melding "couldn't open language file /var/tuxbox/config/mv_lang txt.eng. Daar kom ik dus ook niet verder mee.

In de gemini versie 2.5 (die op mijn stick staat) zit er een meerdaagse epg ingebakken en die werkt goed, maar daar is weer het probleem dat ik daar mijn gbox niet aan de gang krijg. (wel geinstalleerd maar de share wil niet lopen)

Kortom de vraag is: wie kan me helpen om de meerdaagse epg in gemini 2.20 aan de gang te krijgen, en mijn gbox in 2.50 te laten lopen?

Mvg Satkijker7020

Het staat mij bij @Satkiiker dat ik die vraag van een meerdaagse epg ook al eens gesteld heb, maar dan voor mijn 7000, toen ik hem pas had.

Het is blijkbaar nog steeds een probleem om bij een Dreambox een fatsoenlijke meerdaagse epg te maken wat bij andere decoders volgens mij al wel gaat, want ik had hier met mijn flips 6073 geen problemen ik kon dagen vooruit kijken op die secabak. :biggrin:

Is misschien eens en uitdaging om daar eens voor te gaan zitten......

Hoi Freggel,

Als ik het goed begrijp heeft er dus niemand een meerdaagse epg draaien op de dream?

De mv plugin is toch niet voor niets gemaakt, of werkt dat gewoon niet?
Het valt me op dat er zo weinig antwoorden gegeven worden, zou iedereen met het zelfde probleem zitten? Of kijken we met z'n allen gewoon in de tv gids? :)

Tja ik heb hier dus ook een gids waar ik veelal in kijk..

Maar ik weet even niet welke toets precies uit mijn hoofd, maar druk maar eens twee keer snel op de rode toets, dan krijg je dacht ik een meerdaagse epg, tenminste bij The Hydra....

Ik zal als ik eraan denk deze week nog wel eens waar het precies zit bij mij, want ik heb het wel een meerdaagse epg, maar weet even niet meer precies waar.

Ik ga nu even eerst bekomen van mijn weekenddienst ik ga nou pitten..., dus herinnerer er mij maar aan als ik het mocht vergeten. ;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan