mv plugin

S

satkiiker

Ik ben wat aan het stoeien met mijn dream 7020.
In de flash staat gemini 2.20 maar krijg daar de epg voor een paar dagen vooruit niet aan de praat.

Om niet het risico te lopen dat ik dit image verklooi, wil ik op mijn usb stick een ander image proberen waarbij ik hoop dat ik wel de epg voor een paar dagen vooruit aan de gang krijg. En dan over te gaan op dit nieuwe image

Kunnen jullie mij een advies geven welk image daar het meest geschikt voor is?
Zou ook erg aardig zijn als iemand mij kan vertellen wat ik moet doen om de mv plugin aan de praat te krijgen, op een schoon image op de stick.

Als het om de plugin voor de EPG van C+ gaat, kijk dan even naar het andere berichtje over de EPG, die draait momenteel niet lekker, dus voor hetzelfde geld ligt het niet aan je instellingen.

Het linkje waar BlackTiger op doelt is hier te lezen

Dat bedoel ik niet. Ik zie dat de epg van canal plus niet goed loopt. Maar dat zal toch wel weer een keer goed gaan werken...

Ik wil een schoon image installeren (gemini 2.50) op de usb stick.

Wat moet ik dan installeren uit het blue panel, om voorbereid te zijn, de epg voor een aantal dagen in beeld te zien?

Ik denk iets met de MV plugin en daar dan een link activeren naar een epg bestand op het web stel ik me zo voor. Ooit wel eens iets geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat.

Of moet ik iets doen met epg gui (ook uit het blue panel), wie kan me vertellen wat dat betekent.

Groeten Satkijker

Even aangepast ik kon mijn vorige zelf niet meer lezen :)

Oh in dat geval hoop ik dat iemand anders je daarmee kan helpen, ik heb zelf nog nooit een Gemini gebruikt en derhalve ook geen idee hoe met de MV hiervoor om te gaan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan