Na de overwinning even wat rek en strek oefeningen

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
62
Deze dame doet het even voor hoe ons Nederlands elftal weer op krachten moet komen met wat Rek & Strek oefeningen.. :biggrin:

Huuulllluuup... die had ook mee kunnen doen met Holland's got Talent, had ze samen met dat andere slangenmeisje kunnen winnen.:biggrin:

Laat robben dit maar niet zien want dan staan ze straks met 13 op het veld...

Geweldig ze kan het volgens ons ook naakt en dan kan ze zich zelf van onderen likken :biggrin::biggrin::biggrin:

eendenteam;191718 zei:
Geweldig ze kan het volgens ons ook naakt en dan kan ze zich zelf van onderen likken :biggrin::biggrin::biggrin:

Bahhhhhhhhhhhhh eendjes.

Dat doe ik nu elke morgen als ochtendgymnastiek rond 6h , maar dan wel iets minder : eerst pinken met het linkeroog en daarna met het rechteroog vervolgens doe ik een training voor de elleboog (gewoon een kop koffie inschenken zonder morsen) , daarna waren de nekspieren aan de beurt (buiten eens naar boven kijken en het was aan het regenen nu nog trouwens)
dan volgde er een fikse wandeling van de achterdeur naar de bank om terug op adem te komen
(en daar zit ik nu nog om 14h45) dus zoals je kunt lezen laat ik mij zeker niet doen door dat vrouwtje uit die clip :biggrin::biggrin:

doe ik een training voor de elleboog (gewoon een kop koffie inschenken zonder morsen)
Kijk, daar scheelt het natuurlijk bij mij, die training heb ik namelijk niet want die koffie inschenken doet mijn vrouwtje.:biggrin:
En wandelen doen we ook niet want da's vermoeiend.:)

Ik begin er niet meer aan m'n armen te trainen.
Had jarenlang een enorm gespierde rechter bovenarm en heb dat trainen zo'n 25 jaar geleden uit handen gegeven en heb eindelijk weer een wat normale arm.
Dus koffie inschenken?
Nee dat doet m'n partner wel en anders laat ik het de Senseo apparaat wel doen.. :biggrin:

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan