Nabilo Darkstar, audio

S

santo999

Hallo mensen,

Ik heb net de Nabilo Darkstar 2 image op mijn Dreambox 500 gezet.
Het is voor de eerste keer dat ik dit image gebruik en zie.
Erg goed vind ik maar ik heb een probleempje.
Bij de Gemini image kan ik de quickbutton instellen op audio en dan kan ik wisselen tussen verschillende talen met de gele knop.
Hoe krijg ik dat bij de Nabilo image voor mekaar ?
Ik heb een Dreambox 500 afstandbediening, dus daar zit geen aparte audio knop op.
Kan iemand me eventjes helpen ?

Bij voorbaat erg bedankt

Ik heb een Dreambox 500 afstandbediening, dus daar zit geen aparte audio knop op.
Sinds wanneer dan niet? Zelfs de Nextreme (DM500 clone) heeft hem er op zitten.....

Quickbutton optie zit dacht ik niet in Nabilo.

ik weet dat op de nextreme de audio knop aanwezig is links in de midden ,verder inderdaad dit is een image waar alles in zit zeker voor de mensen die niet precies weten waar alles te zetten gr jaap

Heb ook een 500s met een zilveren ab. De audioknop voor taal instellingen zit bij mij links onder tov de OK knop. Tevens weet ik nog dat je net als bij de Pli je de voorkeur talen in een 1 tm 5 volgorde in kunt stellen.

De audioknop voor taal instellingen zit bij mij links onder tov de OK knop.
Daar zit ie dus bij elke Dreambox op de A/B.
Maarja ik denk dat Santo al geholpen is of niet meer het forum bezoekt, de posting was namelijk al van een maand geleden en hij heeft niet meer gereageerd.

net een nieuwe 500+ en zou graag een klik willen hebben
waar ik nabilio voor de 500 kan donloaden

dank

Ik zie geen speciale versie van Nabilosat voor de 500+. Dus misschien dat die van de gewone 500 er ook op werkt. Durf ik echter niet met zekerheid te zeggen.
De 500s versie is op Fun te downloaden (klik maar op mijn naam en dan mijn homepage, moet wel geregistreerd zijn).

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan