• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Nabilosat Darkstar II DM500 Enigma1

janblues

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
343
Punten
83
Leeftijd
72
Heeft iemand deze al draaien?
Op mijn 7020 draait hij als een zonnetje maar op de dm 500 heb ik steeds opstart problemen.
Nadat hij is geinstalleerd loopt hij vast en wil niet meer opstarten.

Vr.gr.Janblues

Hoi Janblues,

Ik heb het vanmiddag even op mijn clone gezet en werkte gelijk no problemo zag er mooi uit.

Ik vind dat hij nog beter is nabilo v8
Draait hier nu ook perfect.

Vr.gr. Janblues

Die is zeer zeker beter dan de v08, ik wist alleen niet (gezien de nieuwe CVS) of hij ook op clonen te gebruiken is. Blijkt dus van wel, des te beter.:)

Ik heb dit tot nog toe alleen gelezen bij gemini.

Vr.gr. Janblues

Er werd toch gewaarschuwd voor meerdere images, het gaat om een driver bestand (welk staat in die andere thread genoemd) die door Dream zelf verspreid wordt in originele images.
De meeste firmware makers passen gewoon de originele images aan naar iets mooiers maar gebruiken wel de originele drivers. Vandaar dat het risico dus ook was dat het met andere nieuwere images ook kon gebeuren, althans met nieuwe CVS.

Het blijft toch een beetje opletten.
Hoe dan ook is net deze manier van handelen bij ons op Satellite Fun de reden geweest om Gemini images niet verder meer te ondersteunen. Op die manier ga je niet met je eindgebruikers om.

BT dat "grapje" in Gemini was een extra toevoeging door de coders van Gemini team.

Tot nu toe niet in CVS toegevoegd mag ook niet in mijn ogen, maar blijft oppassen als ze aangepaste drivers uitbrengen

Grapje? Ik vind het geen grapjes meer als ze je bootloader verneuken.

Maarreh...:
Guardian zei:
OK de clones worden gevonden door een mac adres controle welke in de head.ko zit.

In de bovengenoemde link kun je de oplossing ook vinden, boxen zijn iig niet for ever dood.

Advies van mij ( als jullie dat al interresant vinden :) ):

Gebruik de DS team images in die 500 tjes die gebruiken die head.ko uit de sources van DMM niet.
Is van een oude quote van jou. Hierin staat toch dat het uit de sources van DMM zelf komt. Of betreft dat alleen de check op clonen?
Dus DMM vernaggelt zelf geen bootloaders?

In dat geval vind ik de Gemini aktie des te kwalijker.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan