nagraatjes

T

the matrix

Een paar nagraatjes op 5 graden west erbij op de Samsung Emu-2.

(jammer dat ik de chinese taal niet beheers)

'nagraatjes', lol, die moet ik onthouden, hehe.

Helaas is mijn chinees ook niet zo goed. Wel leuk dat er weer eens wat bij komt.

Nou, wat een lol! Kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik zie op 5 west geen Chineze kanalen...

Oogjes verder open doen.

Tis dat je het zo vriendelijk brengt. Doet me werkelijk een genoegen om je te helpen.

De bewuste kanalen zijn:
TFC
ANC
PBC
PCTV

Oh ja een tip de kanalen staan fout in de Samsung en je moet even een nieuwe transp. aanmaken met de volgende gegevens

12711 H 30000 1/2
en ja 5 graden west

En uiteraard de goede keyfile, ik neem aan dat je, gezien je uitspatting, deze wel zelf kunt regelen. LOL

Even de stront uit je oren peuteren en wellicht uit je ogen.
Het gaat hier om 4 tv kanalen en 2 radio kanalen uit de Philipijnen, die daar toch al zeker een week of 6 met iedere behoorlijke cardfile te ontvangen zijn.
Philipijns lijkt voor geen meter op de Chineze talen (Mandarijn, Kantonees). Het bestaat voor een groot deel uit Spaanse en Engelse woorden, gemengd met lokale dialecten.
Eigenlijk dus net zo iets als het Papiamento op Curacao.

Onverstaanbaar dus chinees en geografisch gezien niet zo'n grote misser zoals gesuggereerd wordt.

Papiamento..........is dat een provincie in China dan.........?

Lekker belangrijk!

Grtz Hangslot

Originally posted by klukje
Even de stront uit je oren peuteren en wellicht uit je ogen.
Het gaat hier om 4 tv kanalen en 2 radio kanalen uit de Philipijnen, die daar toch al zeker een week of 6 met iedere behoorlijke cardfile te ontvangen zijn.
Philipijns lijkt voor geen meter op de Chineze talen (Mandarijn, Kantonees). Het bestaat voor een groot deel uit Spaanse en Engelse woorden, gemengd met lokale dialecten.
Eigenlijk dus net zo iets als het Papiamento op Curacao.

Ben je Aruba en Bonaire nog vergeten,en nog een paar van die eilandjes.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan