NDL3 opnieuw in stellen

H

Haffe001

Wij kan mij helpen hoe ik NDL3 opnieuw in stel op mijn Dreambox deze is van zender verwisseld ik krijg het niet voor elkaar om deze nieuwe zender toe te voegen .
Dreambox 800 HD se

Ja handmatig zet de ontvanger op RTL7 HD klik op je AB op de knop Bouqet, klik daarna op de groene knop satelieten, kies daar huidige transponder,daar staat de nieuwe NL3 HD klik er op daarna op de menu knop van de AB "zender toevoegen aan boeket" dan kies je je boeket en dan staat hij daar onderaan de lijst.
Klik hem daar weer aan weer naar menu knop en kies nu "verplaatsmode aktiveren" dan verkleurt hij en kun je hem naar zijn plaats slepen en daar op OK klikken.
De oude NED 3HD verwijder je opdezelfde manier door "invoer verwijderen"te kiezen.

Of even snel je zenderlijst naar je PC downloaden met DreamSet. Zeer toereikende handleiding voor DreamSet vind je hier. Daarna in DreamSet links Nederland 3 zoeken, deze verwijderen en zelf even een nieuwe Nederland 3 toevoegen. Daarna zenderlijst bewaren (saven) op je PC en met dezelfde DreamSet de lijst weer naar je ontvanger sturen.

Over niet al te lange tijd veranderen alle Film1, Sport1 e.d. zenders doordat de transpondergegevens worden gewijzigd (naar 8PSK) en dan moet je weer aan de bak met bijvoorbeeld DreamSet. Over deze toekomstige (14-15 november 2011) wijziging kun je hier meer lezen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan