Ned 1,2,3 niet; RTL 4 wel

S

Sat_marc

Hallo,

Ik heb hier een offici?el basispakket van Canal+ (te leen i.v.m. onderstaand probleem). De kaart is geldig tot 31-12-2003. De ontvanger is een Humax 5400 met ToH 3.1. De Canal+ kaart zit in een Aston module in slot 2 en wordt herkend. De module met kaart wordt er alleen tegen het einde van de maand ingezet om de update mee te krijgen.

Er is nu alleen beeld op RTL4 en de vier MTV's/VH1's. Dus bv. niet op Ned 1,2,3.

1. Ik heb de recente berichten niet goed gelezen.
2. Ik heb de zoekfunctie van dit forum niet goed gebruikt.
3. Door het telkens verwijderen van de kaart heb ik een of andere update gemist.
4. Geen van de bovenstaande antwoorden is juist. Er is iets anders aan de hand.

Graag jullie reacties/oplossing.

Bvd,
Sat_marc

Ik zou eens alle kanalen opnieuw inscannen en dan op sbs6 op de nieuwe update wachten.

Toevallig had mijn zus precies hetzelfde probleem een weekje geleden op haar pionier.

Daar heb ik toen dit gedaan en hoppa update naar eind januari.

Beetje vreemde vraagstelling met de vier opties, maar goed.

OPTIE 4

Het is iets anders.

Bel even met C+ en je probleem is voorbij. Gewoon uitleggen en je krijgt weer een puls waarmee de andere kanalen ook werken.

Yep doctor wat je zegt klopt precies er zijn een aantal kaarten die niet of niet geregistreed staan of door de tuner zelf geen update hebben gekregen deze gaan nu langszaam uit 31-12-2003 dit was de datum ook toen je je nieuwe kaart kreeg men doet dit om niet geregistreede kaarten alnog weer in beeld te krijgen onder de smoes van we willen de mensen nog helpen voor de kerst.

dit probleem heb ik ook gehad.
je moet even c+bellen en eenuur verder heb ik nu zelfs het voledige pakket gekregen .
mijn datum is nu 26/12/2003.
na deze datum zal hij verder springen naar 31/01/2004.
dit is wat er mij is verteld.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan