We kunnen het topic beter noemen Nederland naar Huis.
Want dat is wat er gebeurt, zoals verwacht overigens.
Klaas Jan Huntelaar kunnen ze beter Stuntelaar noemen. Stukje van het eind van de tweede helft gezien maar wat een ongelooflijk gepruts zeg.
Slappe passes, rechtstreeks in de handen (of liever gezegd voeten) van de tegenstander. Terugspelen waar vooruit of aan de zijkant genoeg mensen vrij staan.
Voor het doel komen en te snel schieten. Voor het doel komen (laatste kans, weet niet meer wie dat was) en toch zelf proberen terwijl aan de linkerkant van het doel 2 man compleet vrij stonden en de bal er hadden in kunnen tikken met een kansloze doelman.
Fout op fout op fout op slappe bedoening op gepruts. Dat mag ondanks de grote namen geen Nederlands elftal genoemd worden maar is gelijkwaardig aan de landen die je op een WK als eerste er uit speelt op je sloffen.
Dit is geen Nederland waardig. Misschien omdat ze het eigenwijs steevast toch altijd Holland blijven noemen, terwijl we in Nederland wonen en niet in Holland?
Hoe dan ook, dit is van Marwijk niet schuld, dit is buitengewoon slecht gepruts van het elftal en ook van diverse "grote" namen, die hier als een elftal van de eerste divisie stond te spelen i.p.v. topvoetbal... bahbah.
Ik ben blij dat ik geen voetballiefhebber ben, anders had ik me nog veel meer geergerd als nu. Wat een slecht spel, net als tegen Duitsland.
Heel dik verdiend naar huis toe wat mij betreft.
Jammer voor de fans, aan hun lag het niet!