Nederland-Duitsland!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
686
Punten
113
Leeftijd
59
Vanavond is het erop of eronder...

Ik denk/hoop:

2-1

we gaan naar huis!!!

lol

ikke anti voetjebal maar dat was al duidelijk denk ik :tong:

Volgens mij verliezen ze weer met 1-0 of zoiets, ik verwacht niet dat ze naar de volgende ronde gaan.

Hallo allen:sorry:

kijk op google, type elftal te koop en lach ff. verleden keer stonden ze op marktplaats te koop.

Hoop op verbetering , kan alles wel pech noemen , zag ze echt als houten klaasen, laat ze me maar verrassen en mn inzet op duitsland verliezen. ik heb 3-1 voor duitsland in gedachten , al hoop ik anders.:tong:

Groet schapi

Ik ben zelf geen voetballiefhebber maar gun ze wel het beste.;)

Als ze echter zo spelen als tegen Denemarken dan kunnen ze naar huis vanavond.

dan kunnen ze naar huis vanavond.
Als het dan toch zo moet zijn.
Laat ze dan eerst aanstaande zondag Portugal ook naar huis Schoppen ! :biggrin:

Jammer, maar ik vrees dat het gebeurd is. Denk 2-3 vanavond.

B.

Heb de moed nog niet opgegeven je weet nooit hoe een koe een haas vangt maar vrees het ergste dat Transavia ze binnenkort weer terug vliegt naar Amsterdam.

we kunnen ook cruif , abe lenstra , van hanegem , van basten , coen moulijn, seedorf,faas, berkamp ,van der kuilen, piet keizer,uit de kast trekken dan zouden we n heel eind komen, maar nu met dit dik overbetaalde zwikkie word het weer stil achter de grote plasmaschermen, dit is erger als bejaarde voetbal, maar we zien het zometeen wel. wens ze sucses doch de centen hebben ze liever. voetbal is hierdoor verziekt

groet Schapi

@Schapi, laten we even positief blijven, en nu met plezier naar de wedstrijd gaan kijken, en dat de besten mogen winnen. ;)

Het blijft toch een topper. :banaan:

Ik ben positief , plaag wat voor de grap , maar 1-0 , pardon 2-0 voor duitsland is er al, ze spelen beter oranje, dat is waar en portugal heeft denemarken ingepakt, nu maar hopen dat ze nog beter concentreren en iets minder gretig worden , met echt samenspel kan het nog.

ik had erder al toegegeven liever ongelijk te hebben en verkneukel me niet Freggel1 , ik hoop dat ze het redden, heb n hard hoofd , dus moge de beste winnen.

groet Schapi: :duimen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bedoel het ook niet kwaad Schapi, want voetbal is ook niet mijn ding, en zeker niet zoals het nu gaat... We hebben goed gevoetbald zegt Bert heel de tijd???

NEE, we hebben verloren, en dat is misschien maar goed ook, dan komen ze eindelijk eens van hun voetstuk af.

Het kan nog, maar ik geloof niet meer in sprookjes, de tijd van melktandjes is hier voorbij, ben al bijna aan mijn 3de gebit toe. :stupid:

Ik geloof niet dat ze zichzelf momenteel op een voetstuk hadden gezet, zeker na de wedstrijd tegen Denemarken wisten ze wel dat het nog niet voorbij was.

Nu hoor ik weer roepen dat nog niets verloren is en dat ze nog moeten winnen tegen Portugal. Yeah right. Maar ik heb heeeeel slordig spel gezien, slappe passes die gewoon rechstreeks in handen van de tegenstander gespeeld werden.

Zelfs eentje vlak bij doel door van Persie, slap balletje, bijna net alsof ie naar die Duitser overspeelde. Zeer slap en slecht gespeeld dus.

Die ene die er wel in ging was een heel mooi doelpunt, maar ook meer geluk dan wijsheid zo tussen de benen door.

Duitsland heeft zeker de overwinning verdient vanavond. Maar da's niet zo erg, want zoals freggel1 al zegt, dat houdt Oranje met de beide benen op de grond. Zo kunnen ze extra gaan oefenen alvast en zich inzetten voor het WK over 2 jaar.

Want het wordt na al die bijna keren toch tijd om het te redden. Het was verleden keer nipt niet, net als toen tegen Argentinië.

De schaatsers kunnen het ook met een paar jaar voorbereiding, dan moeten de voetballers dat ook kunnen, toch?;)

Freggel ik heb mn 3e all, was er al jong aan , ongeluk met gezicht, maar de ogen zijn goed. wat n slecht spel, ze kunnen het en moeten stoppen met ieder voor zich, het is n teamspel en ik sluit my aan bij R , had wel wat meer comentaar verwacht, voetbal was mijn ding , keeper tot ik in 1 schop kon jodelen en geopereerd moest worden , droeg geen tok , dus was pok.

alles werkt goed , vrouw klaagt niet.:sex:

laten we hopen dat het beter word

fijne dag allen groet Schapi

Dat het niet best was, beide wedstrijden, hebben we gezien. (Helaas).

Wat me echt zorgen baart is dat trainer en nagenoeg alle spelers,

uitgezonderd Schneider, de beide wedstrijden totaal anders hebben

ervaren als ik.

Ik denk dat ook Portugal een maatje te groot is.

Multispeed

1 maatje Multispeed, hoor ik , ervoor nog de wedstrijd denemarken portugal gezien, als 1 van die partyen in oranje gelopen had was het petje af, weet nog n mooie plaats voor ze om vaak gezien te worden en op n voetstuk te staan , heet dat niet madam T ergens in amsterdam:klappen:

groet Schapi

Ik heb er geen verstand van, dat ten eerste.

Ik was vanmiddag bij de fysiotherapeut en die kwam met een soort berekening: als Nederland met 2-0 wint van Portugal en als Denemarken verliest van duitsland hebben we nog een kans (volgens mijn fysiotherapeut dan).

Nogmaals, ik heb er totaal geen verstand van en het hele voetbal kan mij persoonlijk gestolen worden.

We kunnen het topic beter noemen Nederland naar Huis.

Want dat is wat er gebeurt, zoals verwacht overigens.

Klaas Jan Huntelaar kunnen ze beter Stuntelaar noemen. Stukje van het eind van de tweede helft gezien maar wat een ongelooflijk gepruts zeg.

Slappe passes, rechtstreeks in de handen (of liever gezegd voeten) van de tegenstander. Terugspelen waar vooruit of aan de zijkant genoeg mensen vrij staan.

Voor het doel komen en te snel schieten. Voor het doel komen (laatste kans, weet niet meer wie dat was) en toch zelf proberen terwijl aan de linkerkant van het doel 2 man compleet vrij stonden en de bal er hadden in kunnen tikken met een kansloze doelman.

Fout op fout op fout op slappe bedoening op gepruts. Dat mag ondanks de grote namen geen Nederlands elftal genoemd worden maar is gelijkwaardig aan de landen die je op een WK als eerste er uit speelt op je sloffen.

Dit is geen Nederland waardig. Misschien omdat ze het eigenwijs steevast toch altijd Holland blijven noemen, terwijl we in Nederland wonen en niet in Holland?;)

Hoe dan ook, dit is van Marwijk niet schuld, dit is buitengewoon slecht gepruts van het elftal en ook van diverse "grote" namen, die hier als een elftal van de eerste divisie stond te spelen i.p.v. topvoetbal... bahbah.

Ik ben blij dat ik geen voetballiefhebber ben, anders had ik me nog veel meer geergerd als nu. Wat een slecht spel, net als tegen Duitsland.

Heel dik verdiend naar huis toe wat mij betreft.:sad:

Jammer voor de fans, aan hun lag het niet!

Black Tiger daar kan ik mij alleen bij aansluiten en ik heb beide helften gezien en we wisten het al 3 gespeeld , met nadruk op VERspelen, en :zwaai::jakkie:

het zal de achterdeur van schiphol wel worden.

Groet Schapi

Ik maak hier ook geen woorden meer aan vuil, het zijn op dit moment gewoon een stel prutsers bij elkaar die alleen voor eigenbelang gaan...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan