Nederlandstalige knoppen ingebouwd!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.221
Punten
113
Leeftijd
61
Beste gebruikers.

Aangezien er een aantal vragen kwamen hoe een nieuwe post te starten heb ik me er toch maar eens op toegelegd wat Nederlandse knoppen ook te installeren voor bij de NL taalmodule.

Voor een nieuwe vraag/onderwerp bestaat nu de knop "nieuwe discussie".

Ook "reageer" en "antwoord" zijn nu begrijpelijke knoppen voor de mensen die wat moeilijkheden hebben met de Engelse taal. Dat is overigens niets om zich voor te schamen want er zijn nog hele mensenscharen die problemen hebben met Engels.

Hopelijk is het hiermee weer een stukje gemakkelijker geworden.

Aangezien de directorystructuur van de images nog niet helemaal 100% is kan het zijn dat er in de loop van de week nog wat aan gewerkt wordt. Mochten jullie onvolkomendheden tegenkomen v.w.b. de knoppen in de NL taalmodule dan horen we dat graag!

Veel plezier!

Beste gebruikers.Dat is overigens niets om zich voor te schamen want er zijn nog hele mensenscharen die problemen hebben met Engels.

Aangezien de directorystructuur van de images nog niet helemaal 100% is ...
Waseggu ?

:+

LoL.:biggrin:

Ik heb een hekel aan de naam "mappen" die pas in windows 95 ofzo uitgevonden is, onder dos heette het ook al directory dus daar blijf ik fijn bij, idem met images.:biggrin::biggrin::biggrin:

beetje meegaan met de tijd Tiger.

Ik ga al mee met de tijd, heb immers NL knoppen hier geplaatst, vroeger had ik daar niet eens over gedacht.:biggrin:

Even de MAStavista babelvis vertaler erbij halen:

Aangezien de inhoudsopgavestructuur van de afbeeldingen nog niet helemaal 100% is ...

Aangezien de verwijzingenstructuur van de afbeeldingen nog niet helemaal 100% is ...

Hmm.

Nee daar word het niet echt duidelijker op..

Ja dan moet je maar technisch Nederlands leren, ik vindt het wel goed zo met jullie.:biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan