Need help bij kiezen van cam en soort smartcard

S

speedking

Hoi

Wie kan mij zeggen welke cam en soort smardcard ik het best gebruik voor op de astra en hotbird de gecodeerde ?? te kunnen ontvangen....

desnoods via email hulp is zeer welkom

speedking

speedking@pandora.be

thnxs

Dat is eigenlijk ook een beetje afhankelijk van welke ontvanger je hebt.

Als kaart uiteraard een officiele abonnementskaart en als cam of liever gezegd als CI zou je dan moeten denken aan een Magic (let goed op er is veel fake in de handel) of soortgelijke module die dus meerdere coderingen aan kan.

Als je het illegaal wenst te doen is dat je eigen verantwoordelijkheid en dan kun je het beste een funcard nemen.

P.s. ik heb je posting even verplaatst naar hier omdat het niet over programmers of programmersoftware ging.:)

Laatst bewerkt door een moderator:
hi...

Als ontvanger heb ik een smart tv satellite card van hercules....

waar ik wel eigenlijk zeer tevreden mee ben normaal kan hij alle ci modulles aan .... ik ben hier echt nog leek in en probeer zoveel mogelijk te lezen maar vind soms geen duilijk antwoord op mijn vraag... daarmee dat ik het vroeg .

alvast bedankt voor je antwoord...

je hoort zekkers nog van mij

:) thnxs

In dat geval zou je kunnen gaan voor de Magic Module, maar nogmaals, let op waar je hem koopt, ik zou hem nieuw kopen bij cardwriter.

Wat je ook zou kunnen doen is eens verder kijken wat je kaart kan.

Het is me niet bekend wat er voor chips op deze kaart zitten, maar we hebben hier een forumtopic wat speciaal bedoelt is voor mensen met o.a. een satelliet pc kaart.

Je zou daar eens kunnen navragen en wat specifikaties erbij zetten van de kaart.

Het zou namelijk best kunnen dat je met een soort programma als multidec bijvoorbeeld misschien helemaal geen CI nodigt hebt om een en ander te kunnen decoderen.

Het is mij persoonlijk alleen niet bekend of dat op jouw kaart ook van toepassing is, niet alle kaarten hebben die mogelijkheid.

Kijk maar eens wat lager op de hoofdpagina van dit board, bij "Internet via DVB & Satelliet via je pc".

En wat vragen betreft, wees niet bang om een vraag specifiek te stellen als iets niet duidelijk genoeg is voor je, of als je er de info die je wilde hebben niet uit kon halen.

Wij zijn allen als beginners begonnen en hebben ook van anderen geleerd, dus dat is niets om zich voor te schamen ofzo.:)

Laatst bewerkt door een moderator:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan