`nero

H

hatz

is er een forum voor nero of alc 120% brandprogram"s dus

of iets wat hier op lijkt,

gr hatz,

het lijkt wel of alles onder nfst anders werkt ?????

klopt het werkt idd anders, het husselt zelfs de de letters door elkaar dat NTFS .

je leest ook daatwerkelijk alles is het niet,
nu nog een antwoord op mijn vraag.

gr hatz,

Windows XP heeft standaard al CD brandersoftware ge?nstalleerd. Deze software is duidelijk minder uitgebreid dan de meeste andere voor dit doel geschikte programma?s en soms kunnen er zelfs conflicten optreden, zoals met Nero het geval is, dit programma neemt de nodige tijd om op te starten, nou ja, tijd, zeg maar gewoon dat het heel erg lang duurt. Maar ook daarvoor is een oplossing beschikbaar:Klik Start, Configuratiescherm, Prestaties en onderhoud, Systeembeheer.
Kies Services en zoek COM-service voor IMAPI cd branders.
Klik met de rechtse muistoets op de sleutel om de eigenschappen te wijzigen en verander de opdracht Handmatig in Uitgeschakeld.
Klik Toepassen en OK.
Nero zal na deze wijziging weer als vanouds opstarten

gr hatz,

dit zocht ik dus.

ps alle gooie komt van melk unie koeien!

het heeft niets te maken met alles lezen maar met de duidelijke vraagstelling

kijk nu zelf eens wat je in het begin vraagt en wat je uiteindelijk opgeeft wat je zocht.

Als je dat nou in het begin beter geformuleerd had was het antwoord misschien er ook naar.

by the way ik geef de schuld van onduidelijkheid aan die wiebelkont (Shakira volgens mij???).

Dat gewiebel lijdt de totale aandacht af wat je vraagt .
Kies misschien een rustiger kontje!!

the matrix

je heb wel gelijk maar ik heb xp op pc gezet vooreen win 98se
( wat een virus al niet kan verhoorzaken)
een hele omschakeling voor mij, daar kwam nog bij dat brandprograma"s niet werkten zo als het hoort dat had zoals ik nu ontdekt heb verschillende foutjes nr 1 staat hier boven het 2de probleem was ik heb nero 6.0 gekocht daar bleken veel foutjes in te zitten opgewardeert naar 6003 werkt nu ook weer .

wat ik raar vindt is als je software koopt direct op moet warderen om het goed te laten werken het kost genoeg.

gr hatz,

ps onder NTFS werken sommige programma"s echt anders!

Nou voor Nero is dit niet zo vreemd hoor , zowat iedere week komt er een nieuwe update.

Dit heeft meestal niets te maken met Nero of XP maar met de snelle opvolgers van de branders.

kijk maar eens wat er de laatste tijd aan DVD branders op de markt gekomen zijn.

Hiervoor wordt verwacht dat Nero deze steeds blijft ondersteunen met een update als gevolg.

ook de branders hebben het nadeel dat er steeds weer nieuwe CDR's Brands uitkomen en dus moet de firmware van deze Recorders ook van tijd tot tijd vernieuwd worden.

We zitten met die zooi dus eigenlijk opgescheept totdat de boel een beetje stabiel wordt.

Wat XP betreft is het zeer verstandig alle updates en met name service pack 1 te installeren, dan heb je bijna alle nieuwe drivers van de meestgangbare hardware te pakken alsmede alle beveiligings lekken.

greetz

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan