G
goseca
ja hoor ik kom er niet meer uit
het volgende is het geval:
mijn buurman zit al een tijdje op mijn router, hij heefd zig nu een een nieuwe computer gekocht
met een p4pe-x assus board met een in oboard wan cart als je de cable er indrukt dan gaan de 2 ledjes op de router branden en op de netwerk cart en verder krijgt hij geen ip toegewessen van de router
ik heb hem wel op auto ip staan
alles staat verder wel goed
dus verder onder dos ipconfig
krijgt daar aleen de ip van windows te zien (die windows heefd aan gemaakt als er geen verbinding is ) netwerk nieuw inrichten help ook niet. ligt dit probeem nu aan xp home editie
gisteren belde een coleega of ik wilde kommen inverbant met zijn nieuwe computer
hij heeft ook een router er achter
wat denk je
home editie er op bijde ledjes branden op de router zelfde probeemen
ik heb ook al bios onboard netwerk uit en realtech er in niks werkt
ik wort kompleet gek
kan iemand mij verder helpen ????
het volgende is het geval:
mijn buurman zit al een tijdje op mijn router, hij heefd zig nu een een nieuwe computer gekocht
met een p4pe-x assus board met een in oboard wan cart als je de cable er indrukt dan gaan de 2 ledjes op de router branden en op de netwerk cart en verder krijgt hij geen ip toegewessen van de router
ik heb hem wel op auto ip staan
alles staat verder wel goed
dus verder onder dos ipconfig
krijgt daar aleen de ip van windows te zien (die windows heefd aan gemaakt als er geen verbinding is ) netwerk nieuw inrichten help ook niet. ligt dit probeem nu aan xp home editie
gisteren belde een coleega of ik wilde kommen inverbant met zijn nieuwe computer
hij heeft ook een router er achter
wat denk je
home editie er op bijde ledjes branden op de router zelfde probeemen
ik heb ook al bios onboard netwerk uit en realtech er in niks werkt
ik wort kompleet gek
kan iemand mij verder helpen ????