newcamd5.28+betad ??waar??

T

thoray

Wie kan mij vertellen waar ik newcamd5.28+betad kan downloaden.

kan hem namelijk niet meer vinden

dank u

Gido ik moet dat ook effe hebben maar het moet voor Rudream zijn waar kan ik die vinden dat is probleem

Ik heb een file maar die is Newcamd.tar.bz2 hoe kan ik die laden in Rudream

Enig idee...

groetjes,
deliyurek007

Die 5.28 zal je wel om een speciale reden willen hebben. Gaat het om NDS SKY Itala of om SKY UK ??

of gewoon om iets anders ?

Dan maak ik namelijk wel een tar.gz voor je maar dan moet ik wel weten welke versie van RuDream je hebt en dan bedoel ik niet 1.09 maar ook de versie date ivm emulist.xml of emuprflist.xml wat staat voor Emu Prefer List

Het wel de juiste met BETAD versie als het kan het gaat echter om de iets anders

Ik moet zo juist de jusite hebben voor rudream

Groetjes,
deliyurek007

Ik moet de Newcamd5.28+betad op staat die emulator ben ik op zoek naar als het kan en als het kan ook de camd3.80...

Als je dat hebt help je heel erg mee

Groetjes,
deliyurek007

Het is echter vreemd ik heb zojuist een newcamd gevonden waar staat NDS patched na het zetten in de tmp krijg ik het niet geladen krijg ik eerst de melding deafult of HDD etc.
Ik kies default krijg ik gelijk de melding van als INSTALLSIZE IS TO BIG ! CAN"T INSTALL !

En als ik op HDD doet exact dezelfde en dan de melding ADDON install errror...

Ik had daarna een ander gevonden en heeft die geladen en reboot en geen newcamd ik heb alleen common interface

Het is echter vreemd echt waar vreemd waar ligt de fout en wat is de juiste stap omdat tegaan doen...

WIE O WIE weet de exacte oplossing of de juiste tar.gz file waar die staat en die wel 100% werkt met de emu newcamd5.28+betad...

Ik weet echter niet meer wat ik nu fout doe...

Groetjes,
deliyurek007

@deliyurek

in de bz2 file zit als het goed is een gz file. De gz file zet je vervolgens in de tmp dir en daarna ga je via het rudream menu op je db
(setup - manager addons - manaual install) newcamd emu installen. Als je die niet kunt uitpakken op een linux machine moet je newcamd even handmatig installen. Zoek een zip file met newcamd en kopieer de nodige files naar de goede dirs.

V.w.b. je emu menu waarin je alleen CI zit het volgende als je zeker weet dat de files van newcamd in de juiste dirs staan.

- ga naar /var/tuxbox/config en kijk of de file emuprflist.xml er staat. Even checken in die file of onder andere het volgende er in staat:

<profile name="NEWCAMD" text="Newcamd v5.28" advanced="NEWCAMD" help="/var/doc/newcamd/readme.txt" />

Bedenk dat wij de file newcamd.ppc als newcamd (dus zonder extensie) in /var/bin hebben staan, maar met extensie gaat het ook.

Duck,

Ik heb zo juist gedaan wat je zei, maar als nog krijg ik niks tezien voor kiezen van de juiste Emulator ik zie alleen de common interface...

En dat vind ik zo heel erg vreemd.

Groetjes,
deliyurek007

Ik weet het echt niet meer wie kan mij hieraan helpen.

WIe kan mij plezie doen omdat tekunnen doen.

Groetjes,
deliyurek007

Of heeft iemand een Rudream met 5.28+betad emu en als het kan met camd3.80 image klaar staan dat ik die kan krijgen. Is dit een mogleijkheid.

Groetjes,
deliyurek007

o ja als het kan graag in *.img graag hoor ik het van jullie hoe en wat,,,

Groetjes,
deliyurek007

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan