Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Volgens mij draait ie er wel op, maar wellicht staan niet alle emu's genoemd en zul je ze handmatig moeten installeren.
Net zoals een tijdje terug bij de Rudream de radegast niet meer in het lijstje stond.
ook de Radegast 3.14 beta staat niet in de lijst en die doe ik er met ftp in, naar de tmp map, en daarna bij de addonmanager met de gele toets installeren.
Dit is toch de handmatige manier, of is er nog een andere maar dan via een editor ofzo?
Want ik heb dit zojuist ook met Mgcamd geprobeerd maar ook deze komt er niet in op die manier.
Die betreffende tar.gz van radegast is een installatieversie (zijn ze niet allemaal hoor), zit ook een install.xml in, en dat heb je bij die NewCS zipfile niet en daarom installeert ie zich niet vanzelf als je dat via de tmp map doet.
Als ik een windows vergelijking mag maken.....
Radegast zou je dan kunnen vergelijken met een setup.exe.
Newcs met een zipfile waarin de config en de newcs.exe zit maar de setup.exe ontbreekt zodat niets naar de registry (vergelijk met emulist bestand) geschreven word en het niet werkt zoals je eigenlijk verwacht.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.