T
the matrix
Zoals beloofd mijn ervaringen tot nu toe (3dagen in gebruik) met deze pay-server.
Na het invullen en betalen van de 7,5 euro per giro. ontvang je een email dat het activeren van het account ongeveer 5 werkdagen duurt.
En idd na 5 dagen de username en password ontvangen en nieuwsgierig als ik was gelijk een film in de DVD rubriek opgesnord en deze gedowned.
Mijn oog viel op "The ladykillers" met Tom Hanks
Wauww alle files compleet
Download snelheid rond de 150kbyte in de spitsuren en na 24.00 250kb-300kb
Niet erg slecht maar toch een minpuntje. kan sneller met een breedbandje @home >400kb
Alle bestanden keurig netjes binnen gelepeld en op een DVd gezet.
Alles op een rijtje:
- Abonnement 7,5 euro per 30 dagen volgens Pre Paid methode
- Download limiet --> onbeperkt
- Aantal verbindingen MAXIMAAL 4
- Op meerdere Computers te gebruiken --> ja mits de 4 verbindingen niet overschreden worden. Dus delen met je maatje aan de andere kant van de wereld is geen probleem.
-Download snelheid 150 - 300kb met 4 connecties.
Vermoedelijk wordt de snelheid per connectie geknepen.
Met 2 connecties kom ik uit op ca 100kb
Indien je de 4 connectie overschrijdt dan word je 10 minuten gebanned om dit te herstellen!!!
Kortom voor een af en toe downloader een aanrader
Voor diegene die 5 euro per DVD vangen is een abootje bij usenetcom a 15 dollar (geen download limiet) sneller terug verdiend!!
Voor mij is eweka tot nu toe een prima servertje (maar dat kan in de loop der tijd veranderen.
Heb nu al wat progjes en 3 films gedowned dus het abootje is met die films al dubbel terugverdiend ;-))
Wordt vervolgd
Na het invullen en betalen van de 7,5 euro per giro. ontvang je een email dat het activeren van het account ongeveer 5 werkdagen duurt.
En idd na 5 dagen de username en password ontvangen en nieuwsgierig als ik was gelijk een film in de DVD rubriek opgesnord en deze gedowned.
Mijn oog viel op "The ladykillers" met Tom Hanks
Wauww alle files compleet
Download snelheid rond de 150kbyte in de spitsuren en na 24.00 250kb-300kb
Niet erg slecht maar toch een minpuntje. kan sneller met een breedbandje @home >400kb
Alle bestanden keurig netjes binnen gelepeld en op een DVd gezet.
Alles op een rijtje:
- Abonnement 7,5 euro per 30 dagen volgens Pre Paid methode
- Download limiet --> onbeperkt
- Aantal verbindingen MAXIMAAL 4
- Op meerdere Computers te gebruiken --> ja mits de 4 verbindingen niet overschreden worden. Dus delen met je maatje aan de andere kant van de wereld is geen probleem.
-Download snelheid 150 - 300kb met 4 connecties.
Vermoedelijk wordt de snelheid per connectie geknepen.
Met 2 connecties kom ik uit op ca 100kb
Indien je de 4 connectie overschrijdt dan word je 10 minuten gebanned om dit te herstellen!!!
Kortom voor een af en toe downloader een aanrader
Voor diegene die 5 euro per DVD vangen is een abootje bij usenetcom a 15 dollar (geen download limiet) sneller terug verdiend!!
Voor mij is eweka tot nu toe een prima servertje (maar dat kan in de loop der tijd veranderen.
Heb nu al wat progjes en 3 films gedowned dus het abootje is met die films al dubbel terugverdiend ;-))
Wordt vervolgd