nickelodeon/talpa en meer open ?

S

stephopper

Ik lees op d.v.v site,s dat deze channels open zijn d.m.v emu en er volgen er meer .

Helaas lees ik hier op duck er niets over is dit bewust over nog niet doorgekopen dat zoiets speeld?

m.v.g sath.

Schijnt van wel,maar voor je het weet heb je er weer 1 nieuwe ijskrabber bij.

Tot nu toe draaid het . fun moet er in alleen met nl 1 2 3 uit. de rest gaat met kaart/emu alleen flash er op is voldoende.

Dus zijn er wel ontwikkelingen zonder dure ijskrabbers.

mvg.sath.

Een EMU versie heeft niets te maken met een ijskrabber.

De nieuwste EMU voor de Philips bv heeft TALPA al wagenwijd open staan zonder een hikje ...

Hulde aan de makers.
Vele EMUUS zullen volgen

Dat dacht ik ook al dat er met emu.s er geen ijskrabbers aan te pas komen. maar tevens ben ik een leek in dit soort dingen dus loop niet voorop met zulke uitspraken.

Maar in ieder geval werkt het 100% met 5.6 emu/key bin.
dus zal er wel meer volgen op dit soort gebied het ziet er veelbelovend uit in iedergeval.

mvg sath.

Helaas lees ik hier op duck er niets over is dit bewust over nog niet doorgekopen dat zoiets speeld?
Ik denk niet dat dit bewust niet doorgegeven is, ik denk eerder dat de mensen eerst wat meer zekerheid willen hebben. Dat Talpa open stond was immers al bekend, ook op het board.

Het probleem is dat je zoveel hoort, en nog geen kwart waar blijkt te zijn, vandaar dat men terecht terughoudend is wat dit betreft en pas iets begint te melden als er ook zekerheid is.
Zo heb ik zelf kort geleden gehoord dat er in Belgie een module schijnt te zijn, waarmee gewoon alles open staat, al langere tijd.
Doch dat heb ik ook nog niet gemeld omdat er nog nagevraagd gaat worden welke module dit dan zou zijn en hoe dit werkt en men probeert ook visueel e.e.a. te checken.

Maar is leuk nu te zien dat ook anderen je verhaal bevestigen, dat geeft de mens weer hoop. Dat van die emu was mij bijv. nog niet bekend.:)

@BT idd: zo is het in wezen ook. maar ik vond het vreemd dat er geen melding van was. en toch werkt het want ik het zelf overal wat weggehaald en ben als leek aan de slag gegaan en tot mijn verbazing werkt het ook nog. daar was ik n.l trots op om niemand te hoeven vragen. maar veel te lezen .

En over die module heb ik ook iets gelezen maar weet niet of dat het de zelfde is. dit ging over een org.verlopen seca 2 kaart daar nieuw leven in te blazen.

Maar misschien is er nog wel veel meer tussen hemel en aarde hopelijk ontplooit dit zich op korte termijn want het was aardig stil met de hobby.

mvg.sath.

Ik hoop het samen met jou Stephopper, want het is gewoon leuk nieuws, in elk geval weer wat leven in de brouwerij. Ik zie nu bijv. ook al weer het topic over de knotkaart.

En een seca2 kaart nieuw leven in blazen is ook erg interessant, zat mensen die er eentje extra hebben liggen.;)

canal+ sp + taquillas ) zijn open op hispasat en astra
Ze werken nu alleen met galaxis FS3 ontvangers
binnenkort naar dreambox
Dus Nagra 2 en Seca2 hacked
bron dreamboxclub

Laten we het hopen !!

s

Bij mij staan voor de philips firmware 6071 en 6072 met Nickelodeon/ Talpa open en ook alle MTV en VH1 kanalen.

Het is een EMU firmware die werkt tegelijk met het CD kaartje zonder freezes.

Veel kijkplezier.

Lex

Ik hoop snel wat te vinden/zien voor mr.cam of extreme, echter hoor ik uit vriendenkring niets dan negatiefs over TALPA.
Is het echt zo erg?
Pas ervoor om 7.95 euro p.maand te gaan betalen voor pakket om talpa te zien.

En de criticasters zeggen nu al dat Talpa net zo sterft als Sport 7 destijds. Dus ook talpa haalt waarschijnlijk de kerst niet. Wel jammer voor Jack Spijkerman. Die mag WW gaan aanvragen.

Laat ik je een aantal dingen alvast verklappen. Talpa haalt de kerst, Jack komt niet in de WW en Talpa gaat op termijn nog steeds ??n van de grotere zenders van Nederland worden.

Er is namelijk een heel klein verschilletje met Sport 7. Toen had John de Mol Endemol nog niet verkocht en had geen 3 miljard euro achter de hand.

Daarnaast waar hebben we het over. Een zender welke 2 weken in de lucht is. In die twee weken meer dan 5 keer de dagelijkse marktleider zijn geweest. En de wetenschap heeft dat de echte grote kijkcijfer programma's nog moeten beginnen. Zo is vanaf deze week Big Brother en Expeditie Robinson aan de beurt en de weken erna Barend en Van Dorp, programma's van Lindo de Mol en ga zo maar door.

Nee de strijd moet nog beginnen. Alleen wij Nederlanders kunnen altijd zo lekker negatief zijn bij nieuwe dingen en grote veranderingen. We bijvoorbeeld nog steeds dat PSV en Ajax de finale gaan spelen van de Champions League maar we schreeuwen van de hoogste daken als er tijdens de voetbalsamenvattingen een paar minuutjes reclame wordt uitgezonden. En juist het grote geld van de commerci?le omroep kan alleen maar mogelijk maken dat clubs tenminste in Europees verband nog een beetje meespelen.

Wil natuurlijk nog niet zeggen dat alles wat Talpa doet nu echt aan de verwachtingen voldoet. Thuis en NSE zijn gewoon nog niet de programma's waarmee je nu echt scoort. Al zou het al een stuk beter zijn als ze die Gordon definitief verbannen naar Zuid-Afrika.

Ik hoop natuurlijk dat ze blijven, want Kopspijkers was het enige programma waar ik voor thuis bleef. Je kan er ookn og weinig van zeggen. Die de Mol is natuurlijk geen domme jongen. De zender moet nog groeien. Maar als het in de ogen van die de Mol niet rendabel genoeg is dan doekt hij de boel gewoon weer op zonder pardon voor zijn medewerkers.

Originally posted by musli
canal+ sp + taquillas ) zijn open op hispasat en astra

binnenkort naar dreambox
Dus Nagra 2 en Seca2 hacked
bron dreamboxclub

Dreambox, draait lekker... :biggrin: ;)

Ook op de hummel met hot 5.7 als een speer ik zou zeggen laat pw. ook maar komen.

groet van sath.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan