niet doen!!

T

topbox

als je je strong lief hebt zou ik toch echt 98 gebruiken.

en nog het liefst een oude laptop (op de accu) en niet op het lichtnet!!

Heb veel strongs gedaan, maar het kan echt goed mis gaan.

Als de patch mis gaat, is de eeprom niet goed geladen, en heb je kans dat de ontvanger niets meer doet.

Aangezien de heren van strong meer op geld uitzijn dan aftersevice (technische ondersteuning), is het moeilijk om ergens terecht te kunnen met een defecte eeprom.

ANRU T.D. in dordrecht deed voorkort deze reparaties, maar strong heeft alle contacten met dit bedrijf verbroken.

Allen Revah hesse kan misschien nog uitkomst bieden. die hebben namelijk de nokia 9200... gehad die gelijk is aan de 8000

Maar een ding beslist niet doen, dat is XP gebruiken, dit geld trouwens voor veel meer merken.

Ps mocht de patch mislukken laat dan de ontvanger in flash staan.
dus niet uitzetten. start dan opnieuw de pc en kijk of alle printopdrachten weg zijn.

probeer dan opnieuw

Wat is dit voor kul.
Prog al 2 jaar met XP, nog nooit een probleem gehad. ongeveer zo,n 70 x SRT 8000. Fout kan ook met 98 of ME ligt meestal aan corrupte serial of printerdriver of gewoon IRQ conflicten.
Maar geloof mij dit heeft echt niets met XP te maken.

gr. Frank

Een alleen text printer selecteren, kan veel trammeland besparen!

GR Fred.

Nou wat ik ook probeer.......ik krijg in het display alleen CHA te zien ,maar gebeurt verder niets.
Is hij nu dood?
De kabels zijn allebij gewoon 1op1

Als je nog CHA op het display ziet is hij nog niet dood...hehehe

Goed je best doen!, als het display zwart blijft na het aanzetten, Dan is het wel gelukt!

GR Fred.

gewoon even de serieelkabel na kijken en wel alle 25 pins 1op1 solderen of zo kopen dan moet het goed gaan OOK MET XP heb ik ook gedaan kan helemaal niet verkeerd gaan heb zelfs al steno op tv beeld gehad ,en gewoon weer freedom v3 er overheen gezet ,en?? geen probleem draait toppie
ps vergeet niet generic printer te instaleren dan kan het gewoon niet mis gaan.

greetz clyte2

Originally posted by topbox
Allen Revah hesse kan misschien nog uitkomst bieden. die hebben namelijk de nokia 9200... gehad die gelijk is aan de 8000

Lees eens wat je schrijft,een 9200 is een irdeto machine.
Een 8000 een waardeloze prutsdoos met c+ soft.........

Voor de strong STR8000 bestaat er een recovery doc, aangezien mijn eigen 8000 ooit eens iemand tijdens het programeren de 220v kabel voor de stofzuiger wou omwisselen, wilde de ontvanger niets meer doen dan alleen booten (kun je ook zien met de 8000 Loader en blijft LOOP-EN)

er zijn dus nog genoeg andere manieren om de 8000 weer aan de praat te krijgen.

download het word documentje op www.satellite-hangout.com
public server en kies strongrecovery.doc uit het strong menu.
(is vrij duidelijk te vinden)

gr.

Maurice.

nou met de aftersevice van strong heb ik nix anders dan lof...
heb inmiddels al 3x een nieuwe gekregen.....ja ja gekregen dus.
(dit speelde wel ongeveer een jaar geleden )

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan